Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: شبکه الجزیره قطر گزارش داد که نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در شهر بیت لحم در کرانه باختری رود اردن درگیر شده‌اند.

این شبکه به جزئیات بیشتر این خبر اشاره‌ای نکرد.

این درگیری در حالی رخ داد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امشب طی مراسمی با حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی از طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به معامله قرن رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه گروههای فلسطینی با طرح سازش مورد نظر ترامپ مخالفت کرده و آن را ننگین و محکوم به شکست خواندند.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اولین واکنش به رونمایی از طرح سازش ترامپ موسوم به معامله قرن خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت که «قدس فروشی نیست و طرح شما توطئه‌ای است که به ثمر نخواهد نشست.»

محمود عباس همچنین تاکید کرد، راهبرد ما مبتنی بر ادامه مبارزه برای پایان دادن به اشغالگری است و از حقوق تاریخی خود کوتاه نخواهیم آمد.

منبع: فردا

کلیدواژه: درگیری فلسطینیان نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از شلیک موشک از لبنان به سمت مرگیلوت خبر دادند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز نظامی برکه ریشا با موشک هدف قرار داده است.

این در حالی است که حزب الله با دو پهپاد انتحاری هدف نظامی را در اصبع الجلیل هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره از شنیده شدن صدای دو انفجار در الجلیل علیا خبر داد.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فرماندهی منطقه شمال اراضی اشغالی رزمایشی برگزار کرده است که طی آن به شکل ناگهانی اوضاع عادی به اضطراری تبدیل می‌شود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری