Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@23:23:16 GMT

آرد نانوایی‌های ایران استاندارد جهانی دارد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۲۲۲۵

محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تولید آرد در کشور اظهار کرد: از منظر ماشین آلات تولید آرد حرف اول را در دنیا می‌زنیم.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه گندم با استاندارد در اختیار کارخانجات قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این امر سبب می‌شود که آرد با کیفیت در اختیار نانوایان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی در ادامه بیان کرد: امسال، بخش اصلی گندم دیمی و آبی که از استان‌های گلستان، خوزستان که به عنوان بهترین گندم محسوب شوند وارد تهران و کل کشور قرار گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با بیان اینکه امسال، کیفیت آرد نسبت به سال گذشته بهتر شده است، اظهار کرد: امیدواریم که این روند در سال‌های آتی هم به همین منوال، پیش برود.

کرمی در ادامه گفت: تهران بیشتر مصرف کننده گندم است و بیشتر از استان‌های گلستان، خوزستان، فارس وارد کشور می‌شود.  قرار است طی یک یا ۲ ماه آینده، گندم از روسیه وارد کشور شود.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است افزود: با رشد شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این دسته از نان‌ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

کرمی  با اشاره به اینکه نیرو‌های نظارتی بر تمام نانوایی‌ها نظارت دارند،  یادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ و فروش با قیمت‌های غیرمتعارف، آن را به نزدیکترین اتحادیه نانوایی خود اطلاع دهند تا بتوان به آن رسیدگی کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه ۸ با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه ۱۰ گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی ۲ بر یک راهی رختکن شوند.

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه ۲۶ برای قهرمان ۱۲ دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه ۲۴ باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه ۳۶ برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه ۳۷ نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند ۱۶ دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از ۱۷:۳۰ امروز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش