Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال استقلال گفت: عقیده دارم با حضور کادرفنی و تلاش و غیرت بازیکنان استقلال می‌تواند در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت:

برد مقتدرانه استقلال با وجود تلاش‌هایی که برای محروم کردن هواداران از بودن در کنار تیم محبوبشان صورت گرفت را به همه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال امروز با دعای خیر هواداران، تلاش و دانش کادرفنی و غیرت و از خود گذشتگی بازیکنان به رهبری فرهاد مجیدی توانست این برد بزرگ را در خارج از خانه کسب کند.

وی ادامه داد:

استقلال با این برد بزرگی خود و قدرت فوتبال ایران را دوباره به دیگران ثابت کرد و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و عقیده دارم با حضور کادرفنی و تلاش و غیرت بازیکنان استقلال می تواند در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در ادامه بیان کرد:

هواداران استقلال نگران صعود تیم محبوب خود بودند اما ما به این تیم ایمان داشتیم و خوشحالم که در نهایت این صعود رقم خورد و به همین دلیل اینجانب به نمایندگی از باشگاه استقلال پاداش ۱۰۰۰ دلاری برای تیم در نظر گرفتم. همچنین از همه افرادی که در این مدت زحمت کشیدند مجددا تشکر می کنم. به ویژه آقای موسوی که در این مدت برای تیم و در کنار تیم زحمات زیادی را متحمل شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش

دریافت 4 MB کد خبر 6081588

دیگر خبرها

  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی