Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین‌الدین زیدان به دشواری بازی تیمش در زمین رئال ساراگوسا واقف است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال ساراگوسا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا ادعا کرد با شیوه تک بازی شدن این مسابقات کاملاً کنار آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ابتدا اظهار داشت: بازی بسیار سختی است. ساراگوسا برای صعود به لالیگا می‌جنگد و در دسته دوم فرم خوبی نشان داده است. بازیکنان آنها را می‌شناسیم و باید با حداکثر تمرکز و انضباط به مصاف آنها برویم. قبل از حمله، موظفیم خوب دفاع کنیم و ما در این زمینه عالی هستیم. باید وجهه خوبی از خود به نمایش بگذاریم، چون تنها با ارائه تمام توان می‌توانیم نتیجه مثبتی از بازی بگیریم. وقتی من لباس  رئال مادرید را به تن می‌کنم، می‌خواهم بازیکنانم  در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند. این یک بازی در چارچوب جام حذفی  است و مایلیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. مطمئنم در زمین خوب عمل خواهیم کرد.

«رئال مادرید 13 قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد، اما در جام حذفی زیاد قهرمان نشده است.»،‌ وی با بیان این جمله افزود: تک بازی شدن جام حذفی  را دوست دارم. این کارآمدتر است. می‌دانید همه چیز در پایان یک بازی مشخص می‌شود. ما خود را با این شیوه هماهنگ می‌کنیم. بازی تک حذفی عالی است. در فرانسه به این نوع بازی‌ها عادت داشتم.

زیدان در مورد احتمال حضور گرث بیل در ترکیب اصلی تصریح کزد: وقتی ترکیب تیمم را برای بازی مقابل ساراگوسا اعلام کنم، خواهید دید بیل بازی می‌کند یا نه. همه دوست دارند بازی کنند. تقریباً همه بازیکنان به  بهترین فرم خودشان بازگشته‌اند. 

وی با اشاره به سبک بازی تیمش گفت:‌ نمی‌دانم هواداران در برنابئو دوست دارد در یک بازی هزار  پاس ببیند یا نه. هر تیم سبک خاص خود را دارد. من در برنابئو بازی کرده‌ام و می‌دانم تنها خواسته هواداران این است که بازیکنان تمام توان‌شان را به کار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در مورد بازگشت ادن ازار به ترکیب تیمش هم خاطر نشان کرد: ازار به  تمرین برگشته است، اما هنوز با گروه تمرین نمی‌کند. این هفته می‌بینیم پزشکان  چطور وضعیتش  را مدیریت می‌کنند.

واکنش زیدان به صدرنشینی رئال مادرید و درگذشت برایانت

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط زین‌الدین زیدان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زین الدین زیدان زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی

رئال مادرید در بازی‌ای میزبان بارسلوناست که می‌تواند سرنوشت لیگ را مشخص کند تا بتوانند بر روی ادامه لیگ قهرمانان متمرکز شوند. رئال چهارشنبه‌شب به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یافته است. آنها در اتحاد مقابل منچستر سیتی در دفاع نشستند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

به گزارش ورزش سه سفید‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا هشت امتیاز بیشتر از بلوگرانا دارند؛ اگر برنده شوند، فاصله ۱۱ امتیاز می‌شود و می‌توان گفت قهرمانی به رئال می‌رسد، گرچه مساوی هم نتیجه خوبی است و رئال را در آستانه قهرمانی قرار می‌دهد.

اما آنچلوتی خواهان برد است و به همین دلیل است که با وجود خستگی چندین بازیکن از بازی روز چهارشنبه که باید تقریباً ۱۳۰ دقیقه در منچستر بازی می‌کردند، به ترکیب چرخشی فکر نمی‌کند.

این امکان وجود دارد که پست برخی بازیکنان در زمین نسبت به بازی چهارشنبه عوض شود، اما اکنون که بارسا به دلیل حذف از لیگ قهرمانان اروپا شرایط خوبی ندارد، کارلتو می‌خواهد با تمام توان مقابل‌شان قرار بگیرد و به آنها ضربه بزند

تنها شک آنچلوتی دفاع چپ است. مندی روز شنبه به دلیل عدم آمادگی به‌صورت کامل تمرین نکرد، اما در لیست بازی حضور دارد. آنچلوتی می‌داند که با توجه به توانایی‌های دفاعی مندی او بهترین فرد برای قرار گرفتن در مقابل لامینه یامال است، اما اگر او را انتخاب نکند، کاماوینگا را در سمت چپ دفاع قرار می‌دهد.

دیگر بازیکنان کاملا مشخص هستند. در دروازه، لونین، که به تازگی خود را در اتحاد تثبیت کرده است، حضور خواهد داشت. در دفاع، در کنار هر کسی که در سمت چپ بازی می‌کند، کارواخال، رودیگر و ناچو قرار خواهند گرفت. در خط میانی، شوآمنی پس از غیبت در اتحاد به دلیل محرومیت، والورده، کروس و بلینگام را همراهی می‌کند؛ و دو ستاره برزیلی یعنی وینیسیوس و رودریگو خط حمله را تشکیل می‌دهند.  

به گزارش زی‌سان، دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هفته گذشته رئال مادرید با پیروزی برابر منچسترسیتی، موفق شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، اما بارسلونا با شکست برابر پاری سن ژرمن از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر باز بماند.  

فراتر از تمامی این آمارها، بازی یک‌شنبه شب می‌تواند آخرین فرصت برای اعاده حیثیت ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا باشد که به نظر می‌رسد رفتن او در آخر فصل قطعی است.  

 

tags # رئال مادرید ، بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست