Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، آنتونیو گوترش درباره طرح جدید آمریکا گفت که سازمان متبوعش همچنان به تلاش برای ایجاد صلح میان اسرائیل و فلسطین بر اساس قطعنامه‌های سازمان ملل، توافقات دوجانبه و دورنمای راه‌حل دو کشوری بر اساس مرزهای سال ١٩٦٧ ادامه می‌دهد.

سه‌شنبه شب طی کنفرانس مشترک دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جزئیاتی از طرح معامله قرن اعلام شد که واکنش‌های زیادی در جهان به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای امنیت سازمان ملل یک ماه قبل از اینکه دونالد ترامپ در ژانویه ٢٠١٧ بر سر کار بیاید، قطعنامه‌ای را مصوب کرد که بر اساس آن خواستار خاتمه شهرک‌سازی‌های اسرائیلی شده بود.

این قطعنامه با ١٤ رأی مثبت و بدون رأی نماینده دولت باراک اوباما - رئیس‌جمهور وقت آمریکا - تصویب شده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در جریان دیدار با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق اعلام کرد: واشنگتن متعهد به حفاظت از منافع ایالات متحده و شرکایش در منطقه از جمله عراق است. آمریکا متعهد به حمایت از امنیت اسرائیل است.

بایدن همچنین اظهار داشت که آمریکا متعهد به برقراری یک آتش بس است که اسرا را به خانه بازمی‌گرداند و از گسترش جنگ جلوگیری می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است.

نخست وزیر عراق نیز در این دیدار در واشنگتن با تاکید بر اینکه بغداد خواستار ممانعت از گسترش درگیری است، ابراز داشت که دیدگاه های ایالات متحده و عراق ممکن است در مورد آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد متفاوت باشد.

بایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شد

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ مرزهای ساده زیستی را جابه‌جا کرد!
  • بایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره