Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@21:15:24 GMT

چگونه می‌توان به مقام رضوان دست یافت؟

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۲۵۳۹

چگونه می‌توان به مقام رضوان دست یافت؟

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر کسی می‌خواهد به مقام رضوان برسد باید در مسیر اهل بیت(ع) گام بردارد و هر عملی که بی‌بی دو عالم نمی‌پسندد انجام ندهد.

به گزارش مشرق،  آیت‌الله سید محمد مهدی میرباقری شامگاه دوشنبه در مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: مقام رضوان یعنی خداوند از بنده راضی می‌شود، انسان باید در همه حال خداوند را حمد و ستایش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقامی بالاتر از مقام رضوان وجود ندارد، افزود: انسان باید به گونه‌ای زندگی کند که خداوند وی را بپسندد، در روایات اهل بیت(ع) آمده است که برای مرضی خدا شدن باید در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم و آنها را دوست داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خداوند حضرت زهرا(س) را دوست دارد و کسی که بی‌بی دوعالم را دوست داشته باشد و در مسیر این بانوی کرامت باشد خداوند وی را نیز دوست دارد.

 بیشتر بخوانید:

تجمع عزاداران فاطمی در ۴ نقطه تهران +جزییات

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: راه رسیدن به رضوان این است که باید به گونه ای در عالم قدم برداریم که وجود مبارک حضرت زهرا(س) از ما راضی شود، کسانی که در مدار امیرالمومنین(ع) گام بر می‌دارند مرضی حضرت زهرا(س) هستند و افرادی که خارج از این مدار قرار دارند مورد رضایت بی بی دو عالم نیستند.

آیت الله میرباقری با اشاره به جایگاه بی‌نظیر حضرت صدیقه طاهره(س) ادامه داد: اگر مدار حب و بغض، دشمنی و دوستی و رضای انسان وجود حضرت زهرا(س) باشد نتیجه این می شود که بی بی دوعالم از ما راضی می شود.

وی با تاکید بر اینکه رضایت حضرت زهرا(س) سبب رضای الهی می‌شود، گفت: اگر کسی می خواهد به مقام رضوان برسد باید در مسیر اهل بیت(ع) گام بردارد و هرعملی که بی بی دو عالم نمی پسندد انجام ندهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کسانی که از رضای حضرت زهرا(س) فاصله گرفتند جهنمی هستند، مدار بهشت و جهنم  در  وجود مبارک بی بی دوعالم است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) راه سعادت را باز کردند، باید در مسیری که حضرا زهرا(س) در عالم باز کردند حرکت کنیم و این مسیر رضوان است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا حوزه علمیه شهادت حضرت زهرا آیت الله میرباقری امیرالمومنین امام خمینی حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • فیزیکدانان، تعداد جهان های موازی را مشخص کردند!
  • فیزیکدانان، تعداد جهان‌های موازی را کشف کردند
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان های موازی را مشخص کردند
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کردند
  • فیزیکدان ایرانی، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کرد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • رائفی‌پور: قواعد و ضوابطی در این عالم هست که بی‌اطلاعیم!
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم