Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با حضور در موسسه خیریه روزبه زنجان از بخش‌های مختلف این موسسه بازدید کرد. تاریخ انتشار: 03:00 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۴۰۵

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با حضور در موسسه خیریه روزبه زنجان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این موسسه در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیأت امنا گفت: اقدام و نیت بانیان این موسسه بسیار ارزشمند است چرا که افراد بدسرپرست و بی سرپرست ضمن مهارت آموزی و گذراندن دوره‌های آموزشی در بیرون از موسسه، زمینه اشتغال و کسب درآمدشان فراهم می‌شود که این امری مبارک و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به گزارش مدیر عامل و اعضای هیأت امنای موسسه خیریه روزبه گفت: رسالت اصلی این مجموعه حرفه آموزی و مهارت آموزی افراد تحت پوشش است، پس نباید این توقع در افراد به وجود بیاید که این موسسه یک بنگاه اقتصادی و محل اشتغال و کسب درآمد است. اصل کار شما حرفه آموزی و فایده رساندن است لذا افراد بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی در صورت نیاز به همکاری، بایستی با آنان بر اساس قانون کار قرار داد بسته شود در غیر این صورت این موسسه مسئولیتی برای نگهداری افراد ندارد بلکه حاکمیت وظیفه نگهداری افراد بد سرپرست و بی‌سرپرست را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی افراد بد سرپرست و بی سرپرست بایستی متناسب و بر اساس نیاز برگزار شود و این حرفه آموزی‌ها می‌تواند در حوزه صنایع استان که در کشور و حتی خارج از کشور شناخته شده اند باشد که با این کار ضمن ایجاد اشتغال برای افراد آموزش دیده نیاز به تبلیغ محصول نیست که توجه به این موضوع، امری ضروری است.

گفتنی است: مدیر عامل موسسه خیریه روزبه زنجان در ابتدا ضمن ارائه گزارشی گفت:  برگزاری دوره‌های آموزشی ۶ ماه الی یکساله برای افراد بد سرپرست و بی سرپرست، همچنین برنامه‌های جانبی از جمله اردو‌های فرهنگی، تفریحی، اوقات فراغت، کلاس‌های تقویتی و جبرانی وغیره از دیگر برنامه‌های موسسه خیریه روزبه زنجان  است.

بیشتر بخوانید:  عیادت رئیس کل دادگستری استان زنجان از مصدومان تصادف اتوبان زنجان - تبریز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری زنجان صادقی نیارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟