Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"در ردیف اسطوره هاییست که با عبور از خود و تعلقات اطرافش، در احیای دین و اصلاح خاک و سرزمین الهی همّت گماشت، گفت: بر ماست که یاد، نام و خاطره‌ی این اسطوره‌ی معاصر احیای دین را گرامی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر این اساس، سومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، گرامیداشت مقام سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"و مزین به نام این شهید والامقام است.

آشورماهانی با اعلام اینکه این مرحله از لیگ در واقع مرحله سوم و پایانی لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان است که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌های بخش آقایان ۱۰ و بخش بانوان ۱۱ بهمن ۹۸ با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار در محل پیست اسکیت پارک مادر کرمان برگزار می‌شود.

او بیان داشت: بدین ترتیب رقابت‌ها با شرکت ۶ تیم در بخش آقایان و ۷ تیم در بخش بانوان پیگیری می‌شود و با پایان یافتن این مرحله، تکلیف تیم‌های برتر در هر دو بخش مشخص خواهد شد.

آشورماهانی آیین اختتامیه این مسابقات را ساعت ۱۵ عصر روز ۲۱ بهمن در محل سالن کوثر کرمان عنوان کرد و افزود: با حضور مسئولان استانی از تیم‌های برتر هر ۲ بخش و کادر اجرایی این مسابقات تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.او مثالی هم زد و گفت:«مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب چون نمی توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می شوم.درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899411

دیگر خبرها

  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان