Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@19:45:54 GMT

مقتدی صدر : فلسطین سرزمین آزادگان جهان است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۲۸۶۶

مقتدی صدر : فلسطین سرزمین آزادگان جهان است

"مقتدی صدر" رهبر جریان صدر عراق در واکنش به توافق دونالد ترامپ و محکومیت "معامله قرن" رییس جمهوری امریکا تاکید کرد که قدس شریف متعلق به همه ادیان الهی و فلسطین ، سرزمین آزادگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی سه شنبه شب در توییتی با انتشار آیاتی از سوره مبارکه اسراء که اشاره به نابودی بنی اسرائیل در آخر الزمان دارد، با معامله قرن مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتدی صدر در این توییت آیات یک تا 10 سوره اسراء مبنی بر نابودی بنی اسرائیل در آخرالزمان را منتشر کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است

ماموستا محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: ذات رژیم صهیونیستی تجاوزگری و تعدی‌گری و همچنین ظلم و کودک‌کشی است و با توجه به اینکه در این اواخر نیز به صورت افسارگسیخته دست به کشتار مسلمانان بی‌دفاع زده و مرتکب فجیع‌ترین جنایات شده است، می‌توان به این موضوع از دو دیدگاه نگریست.

وی افزود: عاقبت هر ظالمی در هر برهه‌ تاریخی که پیدا شده، نابودی بوده و ظالمانی که مرتکب برخی حماقت‌ها شده‌اند، به عنوان نردبانی برای نابودی خود بوده‌اند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت آذربایجان‌غربی گفت: بی‌تردید رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف و برنامه‌های شوم خود شکست خورده و به همین سبب شروع به پرخاشگری و تجاوز و تعدی کرده است و با اراده خداوندی مغلوب خواهند شد و با رسوایی و فضاحت از بین خواهند رفت و این نابودی نیز نزدیک است و این همه جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مسلمانان در این شرایط این است که تمامی اختلافات خود را کنار بگذارند بیان کرد: کشورهای اسلامی برای حمایت از فلسطین نباید به دنبال ارضای امیال نفسانی خود باشند و باید مسئله غزه را از اهم امور خود قرار دهند و با اتحاد و انسجام، این کافر ملعون را از خطه مبارک قدس خارج کرده و رژیم صهیونیستی را مغلوب کنند.

ماموستا روحانی گفت: بی‌شک امروز تنها اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است و اگر تشدد و تفرق در بین مسلمانان دیده شود، همین شرایط غزه ادامه خواهد یافت و بنابراین کشورهای مسلمان باید با اتحاد خود، مشکلات بین خود را حل کنند و با کافران و مستکبران دنیا همراهی نکرده و با آنان همنوا و همصدا نشوند تا این رژیم نابود شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری در مسئله فلسطین بیان کرد: متاسفانه این سازمان‌ها تنها دارای اسم و رسم هستند و در بیشتر موارد از جمله مسئله بوسنی و هرزه‌گوین، افغانستان، چچنستان، عراق، سوریه و یمن، هیچ چاره‌اندیشی از سوی سازمان‌های بین‌المللی انجام نشد و هم‌اکنون نیز عواید خاصی از سوی این سازمان‌ها برای مسلمانان دنیا نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است
  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • تلاش اسرائیل برای نابودی آنروا، توهم است
  • سخنگوی آنروا: تلاش اسرائیل برای نابودی آنروا، توهم است
  • نماینده روسیه: هدف اسرائیل نابودی نوار غزه است
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • رمضان شریف: رژیم اسرائیل هرگز به جایگاه پیش از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت
  • تفسیر کوتاه آیه ۸۱ سوره اسراء
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است