Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا لویی‌مقدم» در حاشیه دومین مرحله اردوی تیم جودو ناشنوایان که در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: ‌۱۲ جودوکار به اردو دعوت شده‌اند که در نهایت، هشت جودوکار، شامل ۶ مبارز و۲ کاتارو راهی فرانسه می‌شوند.

رییس انجمن جودو فدراسیون ناشنوایان با بیان اینکه تیم در سه بخش تیمی، کاتا و مبارزه به مصاف حریفانش در فرانسه می‌رود، افزود:‌ هر۶ مرحله اردوی آماده سازی در تهران برگزار می‌شود، اما با همکاری فدراسیون جودو قرار است جودوکاران ناشنوا در مسابقات جایزه بزرگ که ۱۴ بهمن ماه در مشهد برگزار می شود، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لویی مقدم ادامه داد:‌ در مسابقات جایزه بزرگ مشهد به دنبال جایزه یا مدال گرفتن نیستیم، بلکه آن‌را فرصتی برای محک ورزشکاران خود دانسته تا در اردوهای بعدی مشکلات احتمالی جودوکاران را با برنامه‌ریزی درست تمرینی، مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان در دومین مرحله اردوی آمادگی به بیش از ۶۰ درصد آمادگی مورد نیاز رسیده‌اند، گفت:‌ این بازیکنان ۴ ماه در اردوی آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی هنگ کنگ حضور داشته و به لحاظ روانی، فنی و جسمانی به اوج آمادگی نزدیک شده بودند، اما به دلیل لغو بازی‌های آسیایی چند هفته پیش از اعزام، بازیکنان از نظر روانی بسیار تضعیف شدند.

این مربی جودو گفت:‌ خوشبختانه شروع تمرینات برای مسابقات قهرمانی جهان فرانسه، جودوکاران را در شرایط خوب روانی قرارداده و به طور حتم این ورزشکاران تا اواخر فروردین ماه سال آینده به سطح ایده آل آمادگی خواهند رسید.

وی ضمن قدردانی از «مهران تیشه‌گران» رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان به دلیل حمایت از انجمن جودو، اضافه کرد:‌ با رایزنی و تلاش‌های زیاد توانستیم برای حضور ملی‌پوشان در فرانسه حامی مالی جذب کنیم و شانس حضور ما در فرانسه، روحیه تضعیف شده ورزشکاران را تقویت کرد.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان با اشاره به اینکه مسابقات جودو قهرمانی جهان فرانسه از ۲۹ فروردین تا دوم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: فرانسه یکی از قطب‌های جودوی دنیا است و مهم ترین رقیب ما در این  دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شود.

وی اوکراین، روسیه، ژاپن، کره‌جنوبی، ترکیه، قراقستان، کانادا، برزیل، آرژانتین و ونزوئلا را رقبای جودوکاران ناشنوای کشورمان عنوان کرد وگفت:‌ نمایندگان بیش از۳۰ کشور دنیا در این رقابت‌ها حضور دارند. امیدواریم با وجود چنین حریفانی با سربلندی از تاتامی خارجی شده و مدال‌های زیادی برای کشورمان کسب کنیم.

برچسب‌ها ورزش ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ناشنوایان ورزش ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جونیور در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران  امروز(پنجشنبه - 6 اردیبهشت ماه) در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از 13 سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر‌بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی 19 سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از 11، 13، 15، 17و 19 سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

شب گذشته(چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) نیز ملی‌پوشان کشورمان میهمان سفیر ایران در قطر بودند.

شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!