Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:41:04 GMT

میبدی‌ها با شهید گمنام وداع کردند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۲۹۴۲

میبدی‌ها با شهید گمنام وداع کردند

امام جمعه موقت میبد در مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام گفت: مردم شهید پرور این منطقه  بار دیگر توفیق میزبانی شهید گمنام دیگری پیدا کردند و با چشمان گریان خود پیکر شهیدی که باید برای همه ما الگو و سرمشق باشد را تشییع و خاکسپاری می‌کنند.

حجت الاسلام محمد اعرافی در ادامه با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: آن حضرت مادر ولایت و سیره پاک او، الگو و اسوه‌ای است که همه ما پیروی از آن را بر عهده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشمردن ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه داد: این بانوی بزرگ اسلام با فضیلت تر و بالاتر از هر حُسن و نیکی است.

امام جمعه موقت میبد اظهار داشت: آن حضرت چنان دغدغه دین داشت که دوشادوش و در کنار حضرت علی (ع) همچون یک یار وفادار و ایثارگر ایستاد و مدافع ولایت بود.

وی یادآور شد: امروز پیام حضرت و شهیدان این است که ما باید مدافع ولایت و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم .

اعرافی خاطرنشان کرد : حرکت ذلت‌گونه کسانی که مذاکره با آمریکا را زمزمه می‌کنند در پیشگاه امام راحل و شهیدان محکوم است.

پیکر این شهید گمنام ۳۰ ساله که به تازگی در شرق دجله تفحص شد و در عملیات رمضان به شهادت رسید، روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) از مقابل سپاه قدیم به سمت خیابان امام، پارک فلسطین، میدان های امام حسین(ع) و جانباز  تشییع و در مصلی آیت الله اعرافی خاکسپاری می‌شود.

پیکر سه شهید گمنام دیگر امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان ، دانشگاه فرهنگیان  و حوزه علمیه کاظمیه  شهر یزد خاکسپاری می شود.

میبد حدود ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.   

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 حضرت فاطمه حضرت فاطمه زهرا دین فاطمه زهرا س فرماندهی انتظامی استان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

کد خبر 6085176

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود