Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:30:20 GMT

حمله هواداران عصبی یونایتد به منزل مدیر تیم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۳۰۵۴

حمله هواداران عصبی یونایتد به منزل مدیر تیم

هواداران منچستریونایتد به منزل ادد وودوارد حمله و خساراتی به آن وارد کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، هواداران یونایتد که از وضعیت تیمشان در این فصل ناراضی هستند و بارها اعتراض خود را به ادد وودوارد مدیر اجرایی این تیم نشان دادند. اوله گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد خواستار اتحاد هواداران تیمش شد و عنوان کرد هواداران بهتر است از مدیریت باشگاه حمایت کنند تا تیم بتواند راه خود را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال هواداران عصبی یونایتد بامداد امروز به منزل این مدیر حمله و خساراتی به آن وارد کردند. هواداران این تیم عقیده دارند سیاست های منفعت طلبانه و اقتصادی وودوارد در کنار خانواده گلیزر به یونایتد آسیب زده است و سولسشایر نقشی در این ناکامی ها ندارد. 

باشگاه منچستریونایتد نیز با انتشار بیانیه ای اقدام این هواداران را محکوم کرد و خواستار همدلی بیشتر بین هواداران تیم شد. 

منچستریونایتد که در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، امشب باید در دیدار برگشت خود در نیمه نهایی جام اتحادیه در حالی در زمین منچسترسیتی به میدان برود که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر یک برابر این تیم شکست خورد و شانس کمی برای رسیدن به دیدار نهایی دارد. شاگردان اوله گنار سولسشایر باید در بازی بعدی خود برابر ولورهمپتون دیدار کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!

هواداران شفیلدیونایتد سوژه امشب مطبوعات را ساختند.

طرفداری | برای دقایقی اولدترافورد شاهد شعارهای هواداران شفیلد بود.

به گزارش بی‌بی‌سی، نیمه دوم دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد با برتری 2-1 شفیلد در جریان است. تیم اریک تن هاخ در استادیوم اولدترافورد در 45 دقیقه نخست عملکرد رضایت‌بخشی نداشت و حتی در دقیقه در 35 دروازه آن‌ها توسط قعرنشین بلامنازع لیگ برتر باز شد. اما اتفاق عجیب نیمه اول که در شبکه‌های اجتماعی نیز سروصدای زیادی به پا کرد، شعارهای تمسخرآمیز هواداران شفیلد حاضر در اولدترافورد بود. هواداران شفیلد در تمسخر عملکرد شیاطین سرخ پشت سر هم فریاد می‌زدند:

چقدر باید افتضاح باشید، ما در بیرون از خانه پیروز می‌شویم!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی