Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@07:32:13 GMT

ظریف: طرح امریکا، خیالی است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۳۱۲۰

ظریف نوشت: این به اصطلاح «چشم‌انداز صلح» صرفا پروژه خیالی یک بسازبفروش ورشکسته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به طرح ننگین امریکا و رژیم صهیونیستی افزود: اما (این طرح) کابوسی برای منطقه و دنیاست. امید است که این زنگ بیدارباش برای همه مسلمانانی باشد که در مسیر اشتباه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظریف در این توئیت هشتگ «بیایید برای فلسطینی‌ها متحد شویم» را درج کرد.   دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و طرح صلح خود موسوم به معامله قرن را اعلام کرد.
وی اعلام کرد که شهر قدس پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی باقی می‌ماند.
شهر‌های مختلف فلسطین در واکنش به این اقدام ترامپ شاهد تظاهرات سراسری در غزه و کرانه باختری بود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره غزه گفتگو کرد.

در این گفتگو دو طرف به رایزنی در خصوص تلاش های واشنگتن برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و نیز مذاکرات آزادی اسرای نزد مقاومت رایزنی کرد.

وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با این مقام صهیونیست تدابیر اتخاذ شده با هدف کاهش تنش ها در منطقه را حائز اهمیت دانست.

بلینکن در بخشی از این گفتگو به موضوع ادامه مذاکرات درباره برقراری آتش بس فوری در نوار غزه و افزایش ارسال کمک ها به غیرنظامیان پرداخت.

کانال ۱۲ و تلویزیون عبری کان امروز اعلام کردند: «بنیامین نتانیاهو»؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه اخیر کابینه جنگ، اعضای تیم مذاکره‌کننده برای آزادی اسرای اسراییلی را به «ارائه اطلاعات نادرست» متهم و آنها را به برکناری تهدید کرد.

نتانیاهو گفته است که توضیحات و گفته‌های نادرست تیم مذاکره‌کننده، به تلاش‌های ما برای بازگرداندن گروگان‌ها آسیب می‌زند و باعث گسترش ناامیدی در میان خانواده‌های اسرا می‌شود.

کد خبر 6085703

دیگر خبرها

  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • دستاوردسازی خیالی
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی