Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس پس از کسب پیروزی‌های متوالی در لیگ و جام حذفی، به رتبه ۱۳۱ جهانی صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس در ماه‌های اخیر با هدایت یحیی گل محمدی و گابریل کالدرون عملکرد بسیار خوبی داشته است. آن‌ها از بازی جام حذفی با صنعت نفت تا امروز، تمام بازی‌های خود را برده اند و همین موضوع در رنکینگ جهانی این تیم تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در رنکینگی که FootballDataBase منتشر کرده، بهترین تیم ایران و چهارمین تیم آسیا به شمار می‌رود.

سرخ‌ها همچنین رتبه ۱۳۱ جهان را دارند و بالاتر از تیم هایی، چون گالاتاسرای، اسپانیول، واتفورد، شانگهای SIPG و… جای گرفته‌اند. این در حالی است طبق این رده‌بندی تیم‌های فیورنتینا، ماینتس و چند تیم معروف دیگر هم پایین‌تر از پرسپولیس هستند.

در رنکینگ آسیایی، الهلال، چونبوک و الدحیل بالاتر از پرسپولیس هستند. این در حالی است که قرمزها فصل گذشته در مرحله گروهی حذف شدند، اما باتوجه به ثبات این تیم در پنج سال گذشته و حضور دائمی در لیگ قهرمانان آسیا و کسب نتایج درخشان، همچنان جایگاه خود را حفظ کرده اند.

پرسپولیس،پیش از حضور برانکو ایوانکوویچ در رتبه ۴۰۰ تا ۵۰۰ اغلب جابجا می‌شد، اما از زمان دوران این مربی کروات و تحولی که او ایجاد کرد، پرسپولیس حتی به نزدیکی‌های رتبه دو رقمی هم رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس گل محمدی اخبار پرسپولیس پرسپولیس گل محمدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر

به گزارش همشهری آنلاین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل روز سه‌شنبه از افزایش روان پریشی در میان صهیونیست‌ها پس از حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.بر اساس این گزارش، پس از حمله اخیر ایران به اسرائیل که «وعده صادق» نام گذاری شده، تعداد متقاضیان دریافت کمک‌های روانی در اسرائیل 400 درصد افزایش داشته است.رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو، با وجود گذشت 200 روز از حملات همه جانبه به باریکه غزه، همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام امروز در سخنانی با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: 200 روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.وی با بیان اینکه هیچ افقی پیش روی اسرائیل وجود ندارد تا بتواند اسرای خود را آزاد کند، ادامه داد: مقاومت همچنان در غزه پابرجاست. حملات ما به دشمن نیز ادامه خواهد داشت و نوع جدیدی به خود خواهد گرفت.

کد خبر 846800 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند