Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز مینایی پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به مصوبه‌ای که مجلس شورای اسلامی داشته و ابلاغی که رئیس جمهوری فرمودند حتما در زمینه آمریکا ستیزی و اینکه ظلم‌هایی که آمریکا به ایران کرده در چند دهه گذشته، کتب درسی در این رابطه در همه پایه تهیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: یک قسمت از کتاب‌ها در سال تحصیلی آینده به این ترور دولتی که توسط آمریکا در کشور دیگری انجام شد پرداخته می‌شود و اینکه یکی از بزرگترین و بهترین فرماندهان کشور ایران در کشور دیگر به صورت رسمی حضور پیدا کرده بود حتما در این زمینه درسی را خواهیم داشت و می‌توانیم به نسل آینده نشان دهیم خباثت‌های آمریکا پایان ندارد و چگونه به مردم ایران ظلم کرد.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحقق سال رونق تولید گفت: یکی از نکات مهم حضور کم زنان در قسمت کارآفرینی و تولیدی است چرا که زن و مرد دوشادوش هم باید حرکت کنند و اگر زنان که بیش از ۵۰ درصد جامعه هستند در فعالیت‌های اقتصادی شرکت نکنند مرد‌ها باید دوبرابر تلاش کنند تاجای خالی زنان را پر کنند.

او افزود: فراهم نمودن زمینه اشتغال و کارآفرینی زنان یکی از کار‌هایی است که در حوزه اقتصادی می‌توان انجام داد و خانم‌ها باید بدانند چگونه در کنار خانه داری، فرزند پروری می‌توانند درآمدی داشته باشند که هم به اقتصاد خانواده کمک و نیز به اقتصاد جامعه کمک کنند.

مینایی پور بیان کرد: یکی از مسیر‌ها آموزش‌های کارآفرینی ویژه دختران و برگزاری رویداد‌های کارآفرینی است که سعی می‌شود این حرکت در آینده مستحکم‌تر و حضور زنان را در بخش اقتصادی جامعه داشته، تا بتوانیم به بهبود وضع اقتصادی کشور کمک کنیم.

او گفت: در برنامه ریزی‌های کلان و خرد دستگاه‌های مختلف کشور باید توازن بین زن ومرد رعایت شود و امیدواریم دیدگاه نگاه جامعه در مسیر برابری جنسیت تغییر یابد.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در پایان افزود: باتوجه به آمار خانم‌ها نقش بسزائی در اجرای طرح‌ها و پیشبرد اهداف در هردستگاهی را دارند و ضرورت دارد بیش از پیش به این قشر از جامعه توجه شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونمایی ازکتاب کارآفرینی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام برای ترمیم نمرات کنکور در روزهای آینده

ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات قرار بود از امروز اول اردیبهشت آغاز شود اما سرویس ثبت‌نام برای ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی در پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش هنوز فعال نشده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سال 1403 برای پذیرش دانشگاه‌ها، کنکور سهم 50درصدی و سوابق تحصیلی نیز سهم 50درصدی دارد که به‌تدریج تا سال 1406، سهم سوابق تحصیلی نسبت به کنکور افزایش می‌یابد و به 60 درصد می‌رسد.

داوطلبان کنکور امکان ترمیم نمره و ایجاد سوابق تحصیلی را دارند.

ثبت‌نام متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره در امتحانات نهایی خرداد ماه 1403 قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود.

داوطلبان کنکور از اول اردیبهشت برای ترمیم نمرات ثبت‌نام کنند

طبق اعلام آموزش و پرورش؛ متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره در امتحانات نهایی خرداد ماه 1403 باید از یکم تا دهم اردیبهشت ماه ضمن مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir  برای ثبت‌نام اقدام می‌کردند.

مراجعه به درگاه ملی وزارت آموزش و پرورش و انتخاب بخش سابقه تحصیلی و ترمیم نشان می‌دهد که سامانه هنوز فعال نشده و این پیام را به مخاطبان می‌دهد که این سرویس به زودی فعال خواهد شد.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که بخشی از هماهنگی کار میان سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است و از سوی دیگر بخشی از فرآیند کار در سامانه هنوز نهایی نشده است و در روزهای آینده بخش نخست ثبت‌نام شامل مشاهده و تایید سوابق تحصیلی فعال خواهد شد.

داوطلبان کنکور که فارغ‌التحصیل قبل از سال 1384 هستند باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی اقدام کنند همچنین فارغ‌التحصیلان سال 84 به بعد که سوابق تحصیلی ناقص دارند باید نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

دانش‌‌آموزان پایه دوازدهم که تصمیم دارند در گروه آزمایشی غیرمتناظر با رشته تحصیلی خود کنکور بدهند باید در دروسی که مشترک نیست، سابقه تحصیلی ایجاد کنند.

هنرجویان هنرستان‌ها برای دروس عمومی باید سابقه تحصیلی ایجاد کنند.

داوطلبانی که سابقه تحصیلی دارند اما می‌خواهند نمره بهتری کسب کنند می‌توانند برای ترمیم نمره ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست
  • ثبت‌نام برای ترمیم نمرات کنکور در روزهای آینده
  • کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد
  • رونمایی از تمثال شهید سلیمانی در شهرستان اشکذر
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است