Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسابدار جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: پاره وقت باز نشسته حداکثر سن 55 از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل: Ghgp1398@yahoo.com آدرس: حوالی سیدخندان

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر اجرای مقررات ملی ساختمان در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در دیدار با جامعه مهندسان کیش، گفت: رعایت اصول استاندارد ساخت و ساز و استفاده از مصالح مرغوب، ضامن افزایش عمر ساختمان‌ها به عنوان سرمایه ملی است.

وی با بیان این که نظارت بر کیفیت مصالح ساختمانی در تولید و مصرف عامل مهم در افزایش عمر ساختمان‌ها محسوب می‌شود؛ خاطر نشان کرد: حضور و نظارت گسترده مهندسان ناظر در روند ساخت و ساز پروژ‌های ساختمانی می‌تواند از هدر رفت سرمایه ملی جلوگیری کند و عامل تاثیرگذاری بر استحکام بنا و استاندارد سازی ساختمان ها است.

سرهنگی با تاکید بر رعایت تمام فرایند ساخت‌وساز با هدف الگو قرار گرفتن کیش در ساخت و ساز کشور، گفت: اجرای تمام فرایند ساخت‌وساز ، مطالعات اولیه، طراحی، اجرا و نگهداری باید با استاندارد انجام شود تا یک محصول خوب با یک مدیریت کیفیت جامع ساخته شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: اجرای مقررات ملی ساختمان، مصالح ساختمانی مناسب و طراحی متناسب با شرایط آب و هوایی کیش می‌تواند در مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و بالا بردن کیفیت ساخت وساز نقش مناسبی ایفا کند.

سرهنگی با اشاره به اهمیت حفظ سیما و منظر شهری برای حفظ هویت دیداری و انطباق نما‌ها با شرایط اقلیمی، گفت: جلوگیری از درهم ریختگی دیداری و جلوگیری از گسترش نما‌های ناسازگار با فرهنگ بومی و گردشگری جزیره کیش و مدیریت هماهنگ در حوزه نمای ساختمانی در راستای نظم دهی به منظر شهری در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی نظام اداری که وظیفه صدور پروانه، طراحی و نظارت را بر عهده دارد، گفت: هماهنگی در افزایش کیفیت ساختمان سازی تاثیر گذار است و هر یک از این ارکان به تنهایی و بدون هماهنگی و حمایت دیگری بی ثمر خواهد بود.

سرهنگی با اشاره به لزوم افزایش بازده سازه‌های شهری، خواستار دقت نظردر بکارگیری مصالح ساختمانی با کیفیت شد و گفت: در شرایط اقلیمی کیش، خوردگی مصالح و بنا مسئله مهمی است و مهندسان ناظر باید در زمینه حفاظت کاتدیک توجه کافی داشته باشند.

رعایت الگو‌های نوین ساخت، افزایش ایمنی، کاهش هدر رفت مصالح، بسط دانش فنی، بکارگیری مهندسان دارای صلاحیت در ساخت و ساز، بررسی شیوه نامه تشکیل کانون مهندسان کیش و نحوه فعالیت مهندسان در قالب حقیقی و حقوقی در صنعت ساختمان، نظام‌مند کردن فرایند‌های مهندسی، توجه به حفظ محیط زیست کیش و کاهش فرایند‌های اداری در این جلسه بررسی شد.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • تاکید بر اجرای مقررات ملی ساختمان در کیش
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز