Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:دوستم می گفت تا زمانی که دوران عقد را می گذرانید اختیار همسرت دست تو نیست اما بعد از آن می توانی بلایی سرش بیاوری که طبق خواسته تو رفتار کند.

راهم را گم کرده بودم و فقط به خودم امید می دادم که وقتی زندگی مشترک خود را آغاز کنیم می توانم از او تقاص بگیرم و با سخت گیری و تعیین تکلیف های جور واجور شرایط را به نفع خودم مدیریت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزها و ماه ها به سرعت گذشتند. بالاخره دوران پرفراز و نشیب عقد گذشت و ما به خانه بخت رفتیم.

مجلس ازدواج هزینه سنگینی روی دستم گذاشت. حالا دیگر زیر بار سنگین ولخرجی ها و چشم و هم چشمی جشن عروسی مانده بودم و از طرفی چون خیلی جدی می خواستم همسرم را با خط و نشان های آنچنانی محدود کنم نتوانستم برنامه هایم را عملی کنم.

چه فکر می کردم و چه شد؟. اوضاع بدتر شد چون حالا باید دخالت های خانواده همسرم را نیز مدیریت می کردم. از طرفی همسرم که دست مرا خوانده بود و از تهدیدهایم می دانست می خواهم او را در منگنه قرار بدهم رابطه اش را با خانواده من قطع کرد.

این رفتارها و بی احترامی گلایه و صدای خانواده ام را در آ ورده بود. از این وضعیت عذاب می کشیدم و شاید باور نکنید با خودم می گفتم کاش ازدواج نمی کردم .

می ترسیدم درباره این مشکلات چیزی به خانواده ام بگویم ،اگر یک کلمه می فهمیدند خانواده همسرم در زندگی ام دخالت می کنند روزگارم را سیاه می کردند. چون فکری به سرم نمی رسید دست به دامان یکی از دوستانم شدم.

او سرزنشم می کرد که اگر از روز اول گربه را دم حجله کشته بودی حساب کار دست خانواده همسرت می آمد و می فهمیدند با چه کسی طرف هستند. با دوستم همفکری کردم و به این نتیجه رسیدم باید سخت گیری ام را بیشتر کنم.

من دیگر اجازه ندادم همسرم بدون اجازه ام به خانه پدرش برود ،روابطش را با خانواده اش محدود کردم وروی این مساله خیلی هم جدی برخورد کردم. از این بابت خوشحال بودم و می گفتم حالا دیگر کسی نمی تواند در زندگی مان دخالت کند و اختیارمان دست خودمان خواهم بود.

با وجود این شرایط و بداخلاقی هایم باز هم به نتیجه ای نرسیدم. همسرم لجبازتر از چیزی بود که فکرش را می کردم . به من احترام نمی گذاشت و با کوچکترین بهانه ای سرو صدا راه می انداخت.

آبرویم را جلوی صاحبخانه و همسایه ها برده بود. با کارها و رفتارهایش فقط می خواست حرص مرا در بیاورد. از خانه که بیرون می زدیم با صدای بلند قهقهه می زد و حتی از او می خواستم مراقب رفتارش باشد به من دهن کجی می کرد.

نمی توانستم خودم را کنترل کنم. خیلی جدی گفتم باید خودش را اصلاح کند . او بی توجه به خواسته ام می گفت هر طور دلش بخواهد زندگی می کند.

او به پدر و مادرم  نیز توهین می کرد وتا می خواستم حرفی بزنم سرش را در لاک گوشی تلفن همراهش فرو می برد. اختلاف های ما روز به روز بیشتر و بیشتر شدو ما فقط و فقط دنبال عذاب دادن همدیگر بودیم.

اما دیگر از این وضعیت خسته شده ام . برای اولین بار با همسرم دوستانه صحبت کردم و تصمیم گرفتیم به مشاوره بیائیم. با آقای دکتر صحبت کردیم و فکر می کنم همین جلسه اول برای هردوی مان خیلی خوب و آرامش بخش بود.

البته این راهم بگویم من و همسرم در دوران عقد توقع های بی حدو اندازه ای از هم داشتیم و همین مساله یکی از علت هایی بود که بین ما اختلاف های جدی و ریشه داری به وجود آورد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی اخبار حوادث ازدواج تکلیف رفتار همسایه برخورد فیلم عکس ایران تهران سقوط هواپیما تتلو اخبار تهران هواپیما پلیس امیر تتلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است

به گزارش "ورزش سه"،داریوش شجاعیان بازیکن هوادار در پایان بازی با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: فکر کنم سومین یا چهارمین بازی‌ای است که ما جلو میفتیم ولی بازی مساوی می‌شود، باید روی این قضیه کار کنیم و امیدوارم که این اتفاق دیگر تکرار نشود. اگر این اتفاق نمی‌افتد ما الان ۸ امتیاز بیشتر داشتیم که همین الان خودمان را تک رقمی کنیم ولی این اتفاق نیفتاد. به نظرم مستحق برد بودیم چون خوب بازی کردیم ولی امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاق بیفتد که بتوانیم برنده بازی باشیم.

ویدئو: 330327

شجاعیان درباره حواشی کنار خط در دقایق پایانی صحبت کرد: چون امتیازها برابر بود حساسیت این بازی خیلی زیاد بود. این اتفاقات در لیگ ما مخصوصا در دقایق آخر بازی که یک تیم تحت فشار باشد، طبیعی است. به نظر من در کمال احترامی که نسبت به اقای عنایتی و کادر عزیزشان دارم، به نظر از اول بازی از سمت نیمکت ما اتفاقی نیفتاد. شاید من تعویض شدم خودم یک ذره هیجان زده شدم و دو، سه تا اعتراض کردم که از داور بازی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم اگر اشتباه از ما بوده بخشش از آنها باشد و بالعکس‌.

شجاعیان درباره بازی و گل‌زنی‌های خودش گفت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. فکر می‌کنم باعث و بانی این اتفاق آقا مسعود است. با تمام بچه‌ها که صحبت می‌کنند یک روحیه دوچندان به آن‌ها تزریق می‌کنند و همین هم باعث شده که من در این برهه به تیم هوادار کمک کنم. اگر من پاس گل می‌دهم ثمره‌اش کسی است که گل می‌زند و گل‌هایی که خودم می‌زنم بقیه زحمت می‌کشند و توپ را به من می‌دهند. تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روندم ادامه‌دار باشد.

او درباره تاثیر زندگی مشترکش در بازی خوبش گفت: دقیقا یک اتفاقی که برایم افتاده زندگی مشترکم است و تشکر می‌کنم از همسر عزیزم که کنار من بودند. این اتفاق روزی و قسمتم بوده که با وجود همسرم تا اینجای فصل این اتفاق برایم افتاده است. از او تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: هفته‌های سیزدهم آقامسعود تشریف آوردند و الان هفته ۲۴ لیگ است. دقیقا از هفته ۱۳تا ۲۴ من اینجا صحبت می‌کنم یا مربیان قبل و بعد بازی صحبت می‌کنند از گذشته تیم حرف می‌زنیم و می‌گوییم چرا نیم فصل اول این اتفاقات نیفتاد چرا نیم فصل اول این اتفاق‌ها انجام نمی‌شد یا داریوش شجاعیان گل نمی‌زد و پاس گل نمی‌داد. من نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند. یک شخص عزیزی دنبال چیزی می‌گردد از طرف بازیکنان هوادار یا کادرهوادار که جوابی بدهیم. به نظر من هم کادر قبلی قابل احترامند هم کل عواملی که الان در تیم هوادار هستند قابل احترامند. من تشکر کردم روزی که آقا محمود از اینجا رفتند همان روز به دوست عزیزمان گفتم که ما تمام توان‌مان را گذاشتیم ولی نشد بعضی جاها این اتفاق نمی‌افتد‌. هرجا هستند موفق باشند و امیدوارم که این سوال در چند هفته آینده تکرار نشود.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب معتقدند: «خدا یکی، عشق یکی و همسر یکی»
  • همسر دکتر مرندی از فراز و فرودهای زندگی مشترکشان می‌گوید | مهم‌ترین نگرانی‌مان تربیت بچه‌ها بود
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • از بوی بد دهان تا چای سرد