Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از آزادسازی شش هزار متر مربع از اراضی در یکی از روستا‌های بخش تنکمان خبر داد. تاریخ انتشار: 09:36 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۵۰۷

روح الله احمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان عنوان کرد: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها دستور لازم در جهت قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی روستا‌های بخش تنکمان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد خاطرنشان کرد: در این خصوص نمایندگانی از جهادکشاوزی و شهرداری همراه ماموران انتظامی جهت تخریب مستحدثات غیرمجاز در محل حاضر شدند.   بیشتر بخوانید: آزادسازی ۱۵۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی روستا‌های بخش تنکمان وی ادامه داد: قلع و قمع‌های صورت گرفته منجر به آزادسازی شش هزار متر مربع از اراضی شد.

احمدی تصریح کرد: این آزادسازی در همان مراحل اولیه تغییر کاربری غیرمجاز و حصارکشی آزادسازی شد.

هفت بهمن ماه بود که دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از آزادسازی ۱۵۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی روستا‌های بخش تنکمان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان نظرآباد آزادسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو گفت: ۱۴ حکم قطعی قلع و قمع و ۲۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها امروز در روستا‌های کلاسنگیان و کلاجان قاجار اجرا شد.
محمود اسپانلو افزود: با این اقدام از تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جلوگیری شد.

دادستان اسپانلو با تاکید بر ادامه برخورد‌ها با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی استان و کشور را تهدید می‌کند و بهتر است هم استانی‌ها از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان