Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تقاضا برای سفر به چین به شدت کاهش یافته و شرکت های بین المللی به کارکنان خود در مورد سفر به چین هشدار داده اند شرکت های هوانوردی بین المللی اعلام کردند که برخی پروازها به این کشور را لغو می کنند. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونای چینی و در حالی که تقاضا برای سفر به چین به شدت کاهش یافته و شرکت های بین المللی به کارکنان خود در مورد سفر به چین هشدار داده اند شرکت های هوانوردی بین المللی اعلام کردند که برخی از پروازهای خود به این کشور را لغو می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس مرگبار کرونا که اواخر سال گذشته میلادی از شهر ووهان در مرکز چین شیوع یافت، تاکنون 132 نفر را کشته و6 هزار نفر را در چین آلوده کرده است.

آمریکا به شهروندان خود هشدار داده که در تصمیم خود برای سفر به چین تجدیدنظر کنند. انگلیس هم به اتباع خود توصیه کرده که از سفر به این کشور خودداری کنند. کره جنوبی هم توصیه مسافرتی در مورد عدم سفر به چین منتشر کرده است.

شرکت فیسبوک اولین شرکت بزرگ آمریکایی است که پس از هشدار دولت این کشور، سفر به چین را ممنوع اعلام کرده و از کارکنان خود خواسته تا سفرهای غیرضروری به چین را متوقف کنند. این شرکت همچنین از کارکنان خود که به چین سفر کرده اند خواسته که از خانه کارهای خود را پیگیری کنند.

شرکت هواپیمایی یونایتد آمریکا هم به دلیل کاهش تعداد مسافر در حال لغو 24 پرواز خود از امریکا به مقصد شهرهای پکن، هنگ کنگ و شانگهای است.

بزرگترین بانک اروپا، اچ اس بی سی تمام کارکنان خود را برای مدت 2 هفته از سفر به هنگ کنگ و تا اطلاع ثانوی از پرواز به چین منع کرده است. این بانک انگلیسی که بیشترین حضور را در میان بانک های خارجی در چین دارد، همچنین از آن دسته از کارکنان خود که اخیر به چین سفر کرده اند خواسته تا به مدت 14 روز خود را در خانه قرنطینه کنند. دوره نهفتگی ویروس کرونا 14 روز است.

بانک آمریکایی گلدمن ساکس هم با وضع تمهیداتی مشابه تلاش کرده که جلوی ابتلای کارکنانش به ویروس کرونا را بگیرد.

در کره جنوبی، شرکت ال جی سفر کارکنان خود به چین را ممنوع کرده و به آن دسته از کارکنان خود که در حال انجام سفرهای کاری به مقصد چین هستند دستور داده در زودترین زمان ممکن به کره جنوبی برگردند.

همچنین در آلمان، شرکت قطعه سازی وباستو که 11 شعبه در چین و از جمله شهر ووهان دارد تمام سفرهای کاری به مبدا و مقصد چین را متوقف کرده است.

شرکت هوندا موتور ژاپن هم به کارمندان خود توصیه کرده که از سفر به چین خودداری کنند. همچنین شرکت نیسان موتور گفته قصد دارد کارکنان ژاپنی خود و خانواده هایشان را توسط یک پرواز چارتری از شهر ووهان چین خارج کند.

علاوه بر شرکت هوانوردی یونایتد، دیگر ایرلاین ها نیز اعلام کرده اند با توجه به کاهش تعداد مسافر در حال برنامه ریزی مجدد پروازهای خود به مقصد شهرهای چین هستند.

شرکت هوانوردی ایرسئول گفته تمام پروازها به چین را متوقف می کند و چاینا ایرلاینز تایوان هم برخی از پروازهای خود به مقصد چین را لغو کرده است.

همچنین شرکت های ایوا ایرویز و ایرکانادا اقدام به لغو برخی از پروازها به مقصد چین کرده اند. شرکت کاتای پاسیفیک ایرویز هنگ کنگ هم گفته ظرفیت پروازی خود به مبدا و مقصد چین را از پایان ماه ژانویه تا پایان ماه مارس به 50 درصد کاهش می دهد.

انتهای پیام/

R1012128/P/S7,81,85/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت