Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم گفت: نظام آموزش و پرورش و زیربخش های آن در توسعه پایدار بالاترین نقش را دارند تا جایی‌که می‌توان گفت آموزش و پرورش علت‌العلل توسعه در هر کشوری است. ‎

بهگزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،حسین حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش گفت: این نظام و همه  زیرنظام‌های آن در توسعه پایدار  بالاترین نقش را دارند تا جایی‌که  می‌توان گفت آموزش و پرورش علت‌العلل توسعه در هر کشوری  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار مازندران با بیان این که برای رسیدن به اهداف این دستگاه، به یک نگاه مشارکتی و بین بخشی سخت نیازداریم، گفت: باید به آموزش و پرورش نگاه حاکمیتی داشته باشیم و آن را یک دستگاه مولد ببینیم که نیروی انسانی تولید می‌کند.

وی گفت: اگر امروز جامعه و یا بخشی از جامعه نگاه مشارکتی و بین بخشی به آموزش و پرورش ندارند، یا اشتباه می‌کنند و یا آنچه که شما می‌دانید را نمی‌دانند و باید آگاهی آنان بیشتر شود.

حسن‌نژاد درخصوص ارزش و جایگاه مدرسه و آموزش و پرورش افزود: برخی مشکلات به یک آفت در مدیریت تبدیل شد باید در آموزش و پرورش شکسته شود و تمرکز زدایی از جمله ی مهم ترین اقدامات در این حوزه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در خاتمه به نقش موثر معلمان پرداخت و گفت: توجه به منزلت اجتماعی معلمان باید در اولویت باشد و باید به این موضوع توجه ویژه شود که اگر از حجم دغدغه معلمان کم شود و منزلت اجتماعی آنان بیشتر شود، حتما در رسیدن به اهداف موفق تر خواهیم بود. 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باید به آموزش و پرورش نگاه حاکمیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند «پویش مهر» خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هر سال رییس جمهور پرسشی را با عنوان «پرسش مهر» در حوزه تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان مطرح می‌کردند که با هدف جلب مشارکت فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان، فعالیت بیشتر فضای فرهنگی جامعه و توسعه و افزایش حس مسئولیت‌پذیری مخاطبان انجام می‌شد.

اما امسال رییس جمهور «پویش‌مهر» را جایگزین «پرسش مهر» کرد که محورهایی مانند امیدواری دانش‌آموزان نسبت به آینده و پیشرفت کشور، اهمیت بیان روایت پیشرفت برای دانش‌آموزان، بسیج انگیزه‌های دانش‌آموزان برای پیشرفت ایران قوی و تشویق دانش‌آموزان برای روایت خلاقانه و هنرمندانه برداشت می‌شود.

براساس محورهای درنظر گرفته شده در پویش مهر، آموزش و پرورش باید برای این مسائل که راهبردهایی را دربر دارد، دانش‌آموزان را نسبت به آینده خود و کشور امیدوارتر ‌کند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند پویش مهر خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • مشوق‌های دولت برای سرمایه‌گذاری و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد