Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی فردا: مهدی چمران درباره وضعیت فعلی ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: «بنای همه ما از ابتدا ایجاد وحدت حداکثری بوده و خداوند را شکر می‌کنیم که اکنون وحدت قابل قبولی ایجاد شده است؛ البته در این بین کسانی به این ائتلاف نپویسته‌اند که امیدواریم در مدت باقی‌مانده با حضور آن‌ها ائتلاف کامل شود».


او همچنین در پاسخ به این پرسش که هدف اصلاح‌طلبان از تخریب نیرو‌های انقلاب و خاصه محمدباقر قالیباف چیست، اظهار کرد: «از قبل هم پیش‌بینی می‌شد که هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم تخریب‌ها بیشتر می‌شود و افراد و گروه‌های سیاسی برای اثبات خود تلاش می‌کنند رقیب‌شان را تخریب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا چنین رویکردی با هیچ یک از معیار‌های اخلاقی منطبق نیست، زیرا تخریب‌شونده هم گرچه رقیب است، اما به هر حال هم‌وطن و هم‌کیش که هست. نیرو‌های مخالف آقای قالیباف حتی همین میزان از اخلاق و انصاف را هم رعایت نکردند. موضوع زمانی بغرنج‌تر می‌شود که چنین تخریب‌هایی غیرواقعی و کذب باشد؛ یعنی علاوه بر آنکه صحیح نیست که در فضای انتخاباتی به جای تکیه بر داشته‌های خود بر تخریب رقیب تکیه شود، به طرح موضوع مسائلی پرداخته شود که اساسا خلاف واقع است؛ این دیگر اوج بی‌اخلاقی سیاسی است. البته این را هم بگویم که تخریب آقای قالیباف امر تازه‌ای نیست و اصلاح‌طلبان هر چندسال یک‌بار گزاره‌های نادرست خود را تکرار می‌کنند که هیچگاه با پذیرش افکار عمومی همراه نشده است. به‌نظر می‌رسد که این‌بار هم مردم توجهی به چنین تخریب‌ها نمی‌کنند و قطعا آنچه در ذهن مردم مانده، اقدامات مؤثری است که آقای قالیباف در دوران مسئولیتش در شهرداری تهران انجام داده است و همین اقدامات باعث شکل‌گیری سرمایه بالای اجتماعی او شده است».


رئیس پیشین شورای شهر تهران درباره ضرورت قدرتمندشدن مجلس تصریح کرد: «هرچه مجلس بیشتر و دقیق‌تر به وظایف خود عمل کند، قوی‌تر خواهد شد. ما باید در همه ارکان قوی باشیم یعنی صرفا نباید به قدتمندشدن توان نظامی اکتفا شود، بلکه لازم است در عرصه‌های مهمی، چون سیاست و اقتصاد هم قدرتمند شویم. در این دایره مجلس نقش بسیار مهمی دارد، زیرا نهاد تقنین، ریل‌گذار همه امور است و اگر مجلس نتواند درست ریل‌گذاری کند دولت و جامعه نمی‌توانند به راحتی جلو روند».


او در پایان درباره احتمال ارائه چند لیست اصولگرایی گفت: «تردیدی نیست که هرچه لیست کمتر باشد مردم کمتر سردرگم می‌شوند. عموم مردم اطلاعاتشان به میزانی نیست که به تمام لیست‌ها دسترسی داشته باشند یا بتوانند تشخیص دهند که کدام اصلی و کدام لیست‌ها فرعی‌اند. من تصور می‌کنم که حتی بیش از دولیست ارائه می‌شود، اما نباید از یک نکته غافل شد که به هر حال وقتی اکثریت قابل توجهی از احزاب با یکدیگر ائتلاف کرده‌اند و یک دسته و گروه از این ائتلاف جدا شده‌اند رأی دهندگان به غاطبه نیرو‌های انقلاب نه یک طیف جداشده رأی می‌دهند؛ بنابراین اکثریت رأی نیرو‌های انقلاب برای لیست ائتلافی خواهد بود، اما نمی‌توان انکار کرد که ارائه دو یا چند لیست تا حدی باعث شکسته‌شدن آراء خواهد شد».

منبع: فردا

کلیدواژه: مهدی چمران نیرو های انقلاب انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!

اوسمار ویرا از بازیکنان ایرانی می گوید که به بازی آن ها علاقه دارد.

طرفداری | اوسمار ویرا از لیست بازیکنان مورد علاقه اش رونمایی کرد.

شب گذشته اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از این برنامه، محمدحسین میثاقی از سرمربی سرخ ها درباره لیست بازیکنان مورد علاقه اش که دوست دارد آن ها را به خدمت بگیرد پرسید.

اوسمار ویرا در این خصوص گفت:

من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

اوسمار ویرا در ادامه گفت:

ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • آقای صداوسیما، خودِ مجید واشقانی از این چیزی که نوشتید، خنده‌اش می‌گیرد!
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد