Web Analytics Made Easy - Statcounter

پمپئو برای ادای توضیحات درخصوص سیاست‌های دولت ترامپ در قبال ایران در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از د هیل، الیوت انگل رئیس دموکرات کمیسیون امور خارجه مجلس نمایندگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: من با وزیر خارجه پمپئو به گفت‌وگو پرداختم. وی متعهد شده که در کمیته روابط خارجه حاضر شود و در خصوص ایران، عراق، توانمندی‌های جنگی و دیگر موضوعات مرتبط شهادت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح اینکه این جلسه با جلسه استماع سالیانه در خصوص بودجه متفاوت است، گفت: من به زودی تاریخ برگزاری این جلسه استماع را اعلام می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس نمایندگان آمریکا کمک به اوکراین را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا کمک چند ده میلیارد دلاری به اوکراین که برای مدتی در این مجلس سرگردان مانده بود، در نهایت به تصویب رساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس نمایندگان امروز شنبه با 311 رای موافق و 112 رای مخالف در نهایت کمک 60.84 میلیارد دلاری به اوکراین را تصویب کرد.

این لایحه اکنون به مجلس سنا که تحت کنترل دموکرات‌ها است فرستاده خواهد شد و به احتمال زیاد در آنجا مورد تایید متحدان دولت جو بایدن قرار خواهد گرفت.

این طرح ماه‌هاست به دلیل مخالفت شدید برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کنگره بلاتکلیف مانده بود.

بایدن اولین بار دقیقا شش ماه قبلا خواستار تصویب این طرح در کنگره شد تا اوکراین را در زمین جنگ برابر روسیه کمک کند.

این کمک‌ها به معنی تامین مهمات توپخانه و موشک‌های دفاع هوایی خواهد بود. دولت کی‌یف، که به شدت به این کمک‌ها نیاز دارد، بارها از کنگره آمریکا خواسته  آن را تصویب کند چرا که این کمک‌ها را مساله مرگ و زندگی برای اوکراین در میان است.

ارائه بسته کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌ تاک در آمریکا
  • موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با کمک ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل
  • آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • تصویب کمک جدید به اوکراین و اسرائیل در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین
  • مجلس نمایندگان آمریکا کمک به اوکراین را تصویب کرد