Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول  راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در سیل اخیر به به تعداد ۱۶۳ هزار ۷۲۰ نفر آسیب دیده در ۱۲۰۸ روستا و ۱۵ شهرستان توسط ۶۹۰۳ تیم عملیاتی و ۲۰۰ سورتی پرواز ۲ بالگرد جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.

راشکی افزود: ۳۹۰۰ خانوار در چادر‌های امدادی اسکان اضطراری داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:  ۳۸۰۳ دستگاه چادر، ۸۱۳۰ تخته موکت، ۱۶۱۶۹ تخته پتو و ۱۰۸۵۵ کیلوگرم نایلون توزیع شده است.

او گفت: همچنین ۲۰۴۸۴ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته و ۱۱۱۶۲ بسته غذایی یکماهه، توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان افزود: در این مدت ۹۹ منزل تخریب و اسکان اضطراری داده شدند  ۶ روستا کامل تخلیه شد و ۷ مادر باردار توسط تیم های امدادی نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر از ترخیص ۱۰۴ خودروی امدادی دیگر این جمعیت از گمرک خبر داد و گفت: در مجموع ۲۱۰ آمبولانس پس از ترخیص در حال تجهیز و پیوستن به ناوگان امدادی هلال‌احمر است.

به گزارش ایسنا، وحید کیانفر گفت: با مجوز خرید ۳۰۰ دستگاه آمبولانس برای هلال‌احمر، یک محموله دیگر خودروی امدادی شامل ۱۰۴ دستگاه خودرو، از گمرک خرمشهر ترخیص شده است و برای تجهیز و پیوستن به ناوگان امدادی هلال‌احمر در اختیار شرکت مرتبط قرار گرفت.

معاون توسعه منابع‌انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر همچنین با حضور در کارگاه تجهیز این خودروها در خرمشهر، با مسئولان کارگاه دیدار و بر تسریع در روند آماده‌سازی این آمبولانس‌ها با حضور تیم‌های ناظر از سازمان امداد و نجات و معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، در مجموع مجوز واردات ۹۰۰ خودرو امدادی به جمعیت هلال احمر اعطا شد و در نهایت ۸۱۵ خودرو وارد گمرکات شده که در حال ترخیص و تجهیز هستند. از این تعداد ۲۱۰ خودرو، آمبولانس هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر