Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@14:06:01 GMT

معامله قرن براي ما و اروپا الزام‌آور نيست

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۵۲۳

معامله قرن براي ما و اروپا الزام‌آور نيست

خبرگزاری آریا- وزیر خارجه سوئد اعلام کرد، کشورش از موضع سازمان ملل درمورد مسأله فلسطین حمایت می‌کند و راهکار "دوکشوری" را تضمینی برای صلح پایدار و عادلانه می‌داند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری آناتولی، آن لیند، وزیر خارجه سوئد در واکنش به طرح معامله قرن که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا آن را روز سه شنبه اعلام کرد و مدعی شد هدف از این طرح حل و فصل مسأله فلسطین است، گفت: این طرح برای سوئد و اتحادیه اروپا الزام‌آور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضع این دو درباره مسأله فلسطین روشن است و از تلاش‌های بین‌المللی با نظارت سازمان ملل بر حل مسأله فلسطین براساس راهکار تشکیل دو کشور اسرائیل و فلسطین به گونه‌ای که در کنار یکدیگر در صلح زندگی کنند، حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه این مذاکرات باید مطابق با قوانین بین‌المللی باشد، تأکید کرد، سوئد از قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های ذی‌ربط سازمان ملل حمایت می‌کند.
لیند گفت: برای اینکه صلح عادلانه و پایدار باشد، باید مطالبات فلسطین و اسرائیل را به طور یکسان در نظر بگیریم. بنابراین ما حمایت خود را از موضع سازمان ملل در حل این مسئله بر اساس راهکار تشکیل دو کشور تأکید می‌کنیم.
ترامپ روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن طرح ادعایی معامله قرن را با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوره‌اش در حال اتمام است، اعلام کرد. این طرح که تشکیلات خودگردان فلسطین و همه گروه‌های مقاومت رد کرده‌اند، شامل تشکیل کشور فلسطین به پایتختی تنها بخش کوچکی از قدس شرقی است و قدس اشغالی را سراسر پایتخت رژیم صهیونیستی قرار داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معامله قرن اروپا الزام آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم

دانشجویان، دانشگاه کلمبیا آمریکا در حمایت از مردم فلسطین در این دانشگاه تحصن کردند و همچنین اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند. ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن بازداشت شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • فیلم/ تظاهرات حامیان فلسطین در پایتخت سوئد
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • تجمع در میدان فلسطین در حمایت از عفاف و حجاب
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی