Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:06:31 GMT

تصمیم AFC درباره باشگاه‌های چینی و ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۵۳۸

تصمیم AFC درباره باشگاه‌های چینی و ویروس کرونا

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی‌های باشگاه‌های چینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با توجه به نگرانی‌ها درباره ویروس کرونا بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شیوع ویروس مرگبار کرونا در چین و احتمال انتشار آن با سفر شهروندان چینی به کشورهای دیگر نگرانی‌های جدی‌ای را در آسیا دامن زده، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC با انتشار بیانیه‌ای نظر خود را درباره بازی‌های باشگاه‌های چینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در بیانیه AFC چنین آمده است:" کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از مشورت و رایزنی با فدراسیون فوتبال چین تایید می‌کند که بازی‌های خانگی باشگاه‌های چینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته‌های اول، دوم و سوم این مرحله دچار تغییر در برنامه بازی‌ها شده‌اند و این بازی‌ها به عنوان بازی‌های خارج از خانه برگزار خواهند شد و بازی‌های هفته‌های بعدی در عوض برای باشگاه‌های چینی بازی‌های خانگی خواهد بود".

 

در ادامه بیانیه AFC چنین آمده است:" در عین حال AFC وضعیت را به دقت بررسی کرده و پس از آن درباره بازی‌های خانگی باشگاه‌های چینی در هفته‌های چهارم، پنجم و ششم مرحله گروهی رقابتها نظر خود را اعلام خواهد کرد".

 

AFC در ادامه بیانیه خود آورده:" این تصمیم با رایزنی با دیگر تیمهای حاضر در گروه‌هایی که تیمهای چینی در آن حضور داشتند گرفته شده است. این اقدام تمهیدی است پیشگیرانه برای اطمینان از سلامت همه بازیکنان و تیمهایی که در این بازی‌ها شرکت دارند. این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در جمهوری خلق چین اتخاذ شده است".

 

afc لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا

4 نماینده کشتی فرنگی کشورمان به فینال راه پیدا کردند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد که در پایان مسابقات نوبت صبح، ۴ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده راهی دیدار رده بندی شد.

در پایان مسابقات مقدماتی سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن 82 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیررضا ده بزرگی در وزن 60 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر 5 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن می‌رود.

دروزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 7 از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ می‌شود.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • ایران اسلامی به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی سياسی در جهان ورود می‌کند
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه ورود خواهد کرد
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود خواهد کرد
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازیهای سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود خواهد کرد
  • منطقه وارد مرحله جدیدی شده است/دیگر اسرائیل تصمیم گیرنده نیست