Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیرعلی حسینی مدیر بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره صدور کارت بازی (ITC) آنتونی استوکس اظهار داشت: برای دریافت آی تی سی آنتونی استوکس اقدامات لازم انجام شده است.

 

وی افزود: روز گذشته بارگذاری مدارک در سیستم تی ام اس، برای دریافت آی تی سی این بازیکن اقدام شد. تمامی مدارک لازم از سوی باشگاه پرسپولیس ارائه شد و فدراسیون فوتبال نیز همکاری‌های لازم را در این خصوص داشته است و اکنون منتظر پاسخ باشگاه ادنا اسپور و فدراسیون فوتبال ترکیه برای دریافت آی تی سی آنتونی استوکس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گفتنی است در صورت صدور کارت بازی این بازیکن این احتمال وجود دارد که بتواند در بازی شنبه مقابل صنعت نفت و بازی مقابل استقلال در زمین حضور داشته باشد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آنتونی استوکس استوکس بازیکن ورزشی یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی سه بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود.

بیشتر بخوانید؛ شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۱( برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب ثابت با یک تلفات

پرسپولیس در این دیدار بار دیگر با ترکیب ثابت خود وارد زمین شد. امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی (فرشاد فرجی - ۴۶) محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی (سعید صادقی -۸۴)، امید عالیشاه (وحید امیری -۱۰) اوستون ارونوف محمد خدابنده‌لو - ۷۷) و عیسی آل‌کثیر (ابوالفضل بابایی - ۷۷) در بازی امروز به میدان رفتند.

مصدومیت عالیشاه در دقیقه ۱۰ باعث تعویض زودهنگام او سد تا وحید امیری جایگزین او شود. آسیب دیدگی کاپیتان اول پرسپولیس طوری به نظر می‌رسد که او به دلیل کشیدگی عضله همسترینگ نمی‌تواند تیمش را در ادامه فصل همراهی کند.

همچنین ترکیب صنعت نفت آبادان نیز در این بازی اینگونه بود:

پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷- حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی (بارانی -۹۰)، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی شمس، علی یوسف (۶۳- رضا امانی نژاد).

بازی منطقی با کمترین ریسک

پرسپولیس در ابتدای این مسابقه روی سانتر امید عالیشاه خیلی زود توانست با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به گل برتری برسد. پس از این گل نیز حمله‌های صنعت نفت با دفاع مستحکم خط دفاعی سرخپوشان همراه بود تا مهاجمان خارجی نفتی‌ها نتوانند هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه امیررضا رفیعی ایجاد کنند.

یک گل در نیمه اول باعث شد تا نفتی‌ها مقابل چشمان نگران هواداران خود بازی را در نیمه دوم کمی تهاجمی‌تر شروع کند اما باز هم تجربه و بازی کم اشتباه پرسپولیس بود که صنعت نفت را اسیر خود کرد. پرسپولیس وقتی دفاع خسته و سردرگم نفت را دید دست از حمله کردن برنداشت تا در فاصله پنج دقیقه‌ای بتواند دو گل دیگر به ثمر رسانده و سه امتیاز این دیدار با اقتدار برای خود کند.

بردی که پرسپولیس را موقتا به صدر جدول رساند ولی باعث شد تا صنعت نفت نفس‌های سقوط به لیگ یک را پشت گوش خود احساس کند.

شاگردان اوسمار ویه را با این برتری به امتیاز ۵۲ رسیده و در صدر قرار گرفتند ولی صنعت نفت با ۱۶ امتیاز به قعر جدول چسبیده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1227614 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • صدر را بگیر
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان