Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@07:52:54 GMT

تعلیق فعالیت‌های شرکت تویوتا در چین

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۶۷۵

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، شرکت تویوتا اعلام کرد که فعالیت‌هایش در چین را تا نهم فوریه به علت شیوع ویروس «کرونا» به حالت تعلیق درخواهد آورد. 

«ماکی نیمی»، سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به عوامل گوناگون، از جمله راهکارهای ارائه‌شده از سوی دولت چین، از امروز تصمیم به تعلیق فعالیت‌هایمان تا ۹ فوریه گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه این بیانیه آمده است: «وضعیت را از نزدیک زیر نظر داریم و از ۱۰ فوریه درباره ادامه فعالیت‌هایمان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.»

وی همچنین اعلام کرد که هیچ یک از کارکنان این شرکت در حال حاضر در شهر ووهان حضور ندارند.  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا تویوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در استان اصفهان خبر می‌دهد و همزمان تصاویری از فعالیت پدافند هوایی اصفهان منتشر شده است.

به گزارش تابناک، برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

همچنین تصاویری از فعالیت سامانه‌های ضدهوایی اصفهان در فضای مجازی منتشر شده است. شماری از این تصاویر را می‌بینید.

تعداد بازدید : 3045 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480   برخی منابع از جمله فارس گزارش دادند، صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده و پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است.   همچنین در پی شنیده‌شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد که پدافندهوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است. هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل بسر می‌برد.       ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان   برخی‌ منابع از جمله الجزیره و ای بی سی نیوز از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما هنوز هیچ گزارش رسمی در این باره منتشر نشده است. حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی کشور با انتشار توییتی تاکید کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است. هنوز هیچ مستندانی از حمله وجود ندارد.    

تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی تاکید کرد پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه ‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب  به حالت تعلیق درآمدند. این پروازها تا بدین لحظه لغو نشده است؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

دیگر خبرها

  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد