Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه مجاهدات حضرت زهرا(س) هم وزن مجاهدات حضرت علی(ع) بود، گفت: مهمترین مطلب و مسئله این است که ما متلبس به سیره زندگانی صدیقه اطهر(س) باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» امروز(۹ بهمن) در اجتماع فاطمیون مشهد با بیان اینکه یکی از مواقعی که امام رضا(ع) وعده داده‌اند به داد زائران خود می‌رسند در پل صراط است و امیدواریم این مهم شامل حال ما شود که امروز در مصیبت مادر بزرگوار ایشان در این مکان جمع شده‌اید، گفت:مهمترین مطلب و مسئله این است که ما متلبس به سیره زندگانی صدیقه اطهر(س) باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در مورد جریان‌های رفتاری و اخلاقی، فرهنگ زندگی فاطمی، بحث زیاد شنیده‌اید اما نکته‌ای که مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند این است: «مکتب حاج قاسم سلیمانی»؛ زندگی برای انسان دیندار زندگی و جنگ با کفر و یا انحراف است.

 

آیت الله علم‌الهدی بیان کرد: در سال دوم هجرت زندگی صدیقه اطهر(س) با حضرت علی(ع) آغاز شد؛ زندگی ایشان با حضرت امیر دائما در مبارزه و ستیز و نبرد با کفر و انحراف بود و کار به جایی رسید که در بخشی از این زندگی، جولان دهنده میدان جنگ وجود مقدس مولا(ع) بود.

 

وی با اشاره به اینکه در برهه‌ای نیز قهرمانی میدان جنگ منحصر در حضرت صدیقه اطهر(س) شد، اظهار داشت: میدانی که حضرت زهرا(س) وارد آن شد میدان انحراف‌ستیزی بود؛ فاطمه زهرا(س) نشان داد که برای یک انسان دین‌مدار، زندگی مبارزه با بی‌دینی است. اگر این مبارزه نبود امروز از اسلام و قرآن و دین چیزی باقی نمانده بود.

 

امام جمعه مشهد گفت: این امت را پیامبر اسلام ساخته بود، امت ساخته و پرداخته دست وحی باید به وسیله وحی رهبری شود و با غیر وحی قابل رهبری نیست و اگر بنا شد غیر وحی در راس قرار گیرد نتیجه آن انحراف و کجروی امت است که از اسلام چیزی باقی نمی‌گذارد.

 

نماینده وی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به وجود آوردن این عرصه در دل مردمی که قضیه غدیرخم را فراموش کرده بودند کار آسانی نبود و مجاهدت بسیار سرسختانه‌ای بود و اگر مجاهدت ایشان را در کنار مجاهدت حضرت علی(ع) قرار دهیم باید گفت مجاهدات حضرت زهرا(س) هم وزن مجاهدات حضرت علی(ع) بود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما فاطمیه اجتماع فاطمیون شهادت حضرت فاطمه زهرا س سیره زندگی آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند بر اثر خروج خودروی مسابقه‌ای در سریلانکا از مسیر ۷ نفر کشته و ۲۰ زخمی شدند.

نیهال تالدووا، سخنگوی پلیس گفت که یکی از خودروها از پیست منحرف شد و با تماشاگران و مسئولان مسابقه برخورد کرد.

تالدووا گفت که هفت نفر از جمله چهار مقام و یک دختر هشت ساله کشته شدند و ۲۰ نفر دیگر در بیمارستان تحت مداوا هستند. وی گفت: حال سه تن از مجروحان وخیم است.

تحقیقات پلیس برای بررسی جزئیات حادثه آغاز شده است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. ویدئوهای شاهدان عینی نشان می‌دهد مردم پس از آن به سمت محل حادثه هجوم بردند و ادامه مسابقه متوقف شد.

کد خبر 6085848

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود