Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ایمانی مقدم حضرت زهرا (سلام الله علیها را) را یکی از بزرگ ترین نعمت های هستی دانست و گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند سبک زندگی فاطمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علیرضا ایمانی مقدم» شب گذشته (8 بهمن) در مراسم سوگواری فاطمیه (س) که در حسینه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: بندگان خوب خدا به موضوعات خوب در حد مراتب پایین قانع نیستند و از خداوند می خواهند آنها الگوی اهل ایمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) گفت: در همین زمینه حضرت علی (علیه السلام) یکی از القاب او امام المتقین است، یعنی پیشوای تقوا پیشگان نام دارد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه زن و شوهر باید در جامعه بعد از ازدواج وسیله انس، الفت و آرامش برای هم باشند، ادامه داد: در این زمینه در آیات قرآن بیان شده «خداوندا به ما زنان و مردانی عطا فرما که وسیله آرامش ما باشند و ما را پیشوای اهل تقوا قرار ده»، بنابراین ما باید در جهت ایجاد آرامش در خانواده ها تلاش کنیم.

 

ایمانی مقدم اضافه کرد: زمانی که نبی مکرم اسلام دستان فرزند خود حضرت زهرا(س) را در دستان مولا علی (ع) قرار داد، به آنها توصیه قناعت، مهربانی و دوری از چشم و هم چشمی داشت.

 

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام اضافه کرد: پیامبر در تقسیم کاری کارهای خانه را به حضرت زهرا(س) واگذار کرد و فعالیت های بیرون از خانه را به مولا علی (ع) سپرد.

 

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام از امام علی (ع) در رابطه با خصوصیات حضرت زهرا(س) پرسید؟ امام (ع) جواب داد: «زهرا (س) یاوری خوب برای بندگی خدا است، گفت: این موضوع برای ما الگو بوده که در راه خدا و امورات زندگی دو زوج یار، رفیق و همراه یکدیگر باشند.

 

حجت الاسلام ایمانی مقدم خاطرنشان کرد: اگر دو زوج از چارچوب های عقلانی خارج شوند، هر کدام از آنها با اجبار امورات زندگی آنها به   حرام آمیخته خواهد شد و از زندگی خدایی دور خواهند شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فاطمیه فهما استان بوشهر سبک زندگی فاطمی مجمع جهانی اهل بیت ع قناعت حضرت زهرا س سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟

به گزارش «مبلغ»، یکی از مسائل مهم دنیای امروزی بحث از منجی عالم بشریت است. کسی که انسان‌ها را از چنگال ظلم و ستم رهانیده و جهان را پر از عدل و داد می‌کند. ادیان و مذاهب مختلف برای پاسخ به این خواسته درونی، تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با معرفی آن شخص، امید را به پیروان خود هدیه کنند. شیعیان نیز با اعتقاد به منجی موعود، با ادله‌ای محکم بر این باورند که آن شخص یازدهمین فرزند امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897806

دیگر خبرها

  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (3 اردیبهشت)