Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پارس جنوبی جم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، جمعه یازدهم بهمن میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

پارس در رده سیزدهم جدول است و گل گهر در جایگاه پانزدهم.

مربی تیم پارس جنوبی جم معتقد است، حریف جمعه این تیم، مسئولان باشگاه گل‌گهر با مصاحبه‌های آن چنانی علیه داوران، قصد دارند داوران را تحت تأثیر قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حمیدرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفته است، از بازی‌های بعدی ابراز نگرانی می‌کنیم، چون در رسانه‌ها جو بدی علیه داوران راه انداخته‌اند.

 او در خصوص اشتباهات داوری پارس‌جنوبی جم مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: سیدمهدی سیدعلی پیش از این بازی هم تنش‌هایی با باشگاه پارس‌جنوبی و فراز کمالوند داشت، اما این بار هم کمیته داوران تصمیم گرفت برای بازی مهم ما با ذوب‌آهن از این داور استفاده کند. تیم ما و تیم ذوب‌آهن در جدول لیگ برتر در کنار هم قرار دارند و این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت.

مربی پارس جنوبی جم ادامه داد: با این حال هومن افاضلی پیش از بازی به همه ما اعلام کرد به هیچ عنوان علیه داور مسابقه جبهه نگیرید. سیدعلی از داوران خوب ماست و باید از او حمایت کنید تا جو علیه او خراب نشود، اما باز هم مشکلاتی در بازی ما مقابل ذوب‌آهن به وجود آمد که صحنه مشکوک پنالتی در دقیقه ۵۴ یکی از آن‌ها بود. به عنوان مثال می‌توانم در اعلام ضربات ایستگاهی از سوی داور به عنوان یکی از مشکلات داوری نام ببرم.

عبدالهی در مورد صحنه پنالتی که برای این تیم گرفته نشد، هم گفت: این صحنه کاملاً پنالتی بود و ما هم در همان جا و در همان زمان اعتراض خودمان را اعلام کردیم، اما احساس می‌کنم برخی از داوران ما لجبازی می‌کنند. به هر حال آن صحنه گذشت، ما در مورد این موضوع بعد از بازی و فقط در ورزشگاه اعتراض کوتاهی داشتیم، اما پس از آن در رسانه‌ها صحبت نکردیم.

او افزود: اما باشگاه‌های دیگر با وجود اینکه در حقشان اجحافی نمی‌شود، جو رسانه‌ای بدی علیه داوران درست می‌کنند تا در بازی‌های بعدی بتوانند از این طریق امتیاز بگیرند. نمونه آن کاری است که باشگاه گل‌گهر می‌کند و مصاحبه‌های آن چنانی علیه داوران می‌کنند و می‌خواهند داوران را تحت تأثیر قرار بدهند. من از داوران شریف و کمیته داوران می‌خواهم حواسشان به این بازی‌های رسانه‌ای باشد.

مربی پارس جنوبی جم بیان کرد: خواسته ما این است که دوستان بیهوده برای داوران جو بد رسانه‌ای ایجاد نکنند تا آن‌ها هم در آرامش کار خودشان را انجام بدهند. ما از داوری بازی قبلی ابراز ناراحتی کردیم و البته سرمربی تیم اجازه نداد تا الان در رسانه‌ها در این مورد صحبت کنیم، چون معتقد است هر داوری ممکن است اشتباهاتی انجام بدهد، اما از بازی‌های بعدی ابراز نگرانی می‌کنیم، چون در رسانه‌ها جوی بدی علیه داوران راه انداخته‌اند. برخی تیم‌ها بسیار واضح است که خیلی جا‌ها اجحافی در حقشان نشده، اما فقط بزرگنمایی می‌کنند تا بتوانند امتیازاتی را از این طریق به دست بیاورند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی جم داوران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم‌های داوری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را مشخص کرد که به شرح زیر است:

پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
* مس رفسنجان - پیکان تهران
داور: مهدی اجاقی کمک‌ها: حامد صفایی، مرتضی هوشیار و علی سام ناظر: سعید علینژادیان

جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
* مس کرمان - چادرملو اردکان
‌داور:
احمد محمدی کمک‌ها: حمید نادری، سامان اقبال پور و احمد مرشدی ناظر: حسین طالقانی

* فجر سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان
‌داور:
حسین زمانی کمک‌ها: مهدی شفیعی، سجاد ایرانپور و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل آمری

* هوادار تهران - مس سونگون ورزقان
‌داور:
شاهین یزدانی کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی، سجاد نجفی نژاد و عبدالحسین باستان ناظر: محمدحسین اسدی

* آلومینیوم اراک - پرسپولیس
داور: امیر عرب براقی کمک‌ها: هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علیمحمدی

* تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

* ملوان بندرانزلی- سایپا تهران
داور: مهرداد خسروی کمک‌ها: هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی ناظر: شاهین حاج بابایی

* آبی پوشان جنوب - سپاهان
داور: هادی علی نیافر کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی.

کد خبر 6087323

دیگر خبرها

  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو : اشک مردم را درآورده اید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو: اشک مردم را درآورده اید
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟