Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:38:51 GMT

کشف بیش از ۸۰ راس احشام قاچاق در دهلران

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۸۸۲

کشف بیش از ۸۰ راس احشام قاچاق در دهلران

خیرعلی طهماسبی سرپرست شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت: در پی اخبار اطلاعات واصله مبنی بر قاچاق احشام و با همکاری هنگ مرزی دهلران در اقدامی ضربتی ۸۱ راس احشام گوسفند قاچاق که قصد خروج از کشور را داشتند کشف و ضبط شد.

طهماسبی به قاچاقچیان و دلالان قاچاق احشام اخطار داد و ادامه داد : با اخلالگران اقتصادی و برهم زنندگان نظم و ثبات بازار به شدت و قاطعیت برخورد قضایی و قانونی صورت می‌گیرد و با هیچ کسی اغماض و مماشات نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات لازم جهت شناسایی و دستگیری صاحبان احشام به مراجع قانونی ارزش احشام را به مبلغ ۱۳۰میلیون تومان تعیین شعبه قاچاق کالا و ارز دهلران رای به ضبط احشام به نفع ستاد اجرایی فرمان امام ره صادر شد و وجه حاصل از فروش هم به حساب خزانه واریز گردید.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا اخلالگران اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: پرونده قاچاق ۵۰۰ کیسه کود شیمیایی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.   وی افزود: شعبه با انجام تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کود شیمیایی کشف شده، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   طیبی می‌گوید: ماموران نیروی انتظامی امیدیه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید