Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات انتقال علیرضا بیرانوند به لیگ فوتبال باشگاهی بلژیگ گفت: چهارشنبه شب هفته گذشته بیرانوند از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد. این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد ۷۰۰ هزاردلاری برای صدور رضایتنامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، جمعه گذشته ساعت ۲ بامداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پنج شنبه قبلی نیز باشگاه آنتورپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و یکی، دو روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت انصاری فرد تصمیمی نگیرد و روز جمعه و در بازگشت اقای انصاریفرد از مالزی جزیبات ماجراها را به مدیریت گزارش کردیم. بیرانوند حقیقتا در آستانه جدایی بود اما در نهایت مقرر شد بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم بلژیکی بپیوندد ولی پرسپولیس نیمی از حق انتقال را حالا دریافت کند.

قدوسی درباره توافق با آنتورپ بلژیک برای ترانسفر دروازه بان ملی پوش پرسپولیس تاکید کرد: شب قبل از بازی با تراکتور، توافق باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتورپ در هتل اوین نهایی شد. ما پیشنهاد ارسالی آنها را بررسی کردیم و پس از تغییراتی سرانجام به تفاهم رسیدیم و ایمیل خود را برای این باشگاه بلژیکی ارسال کردیم و در نهایت هم باشگاه آنتورپ و هم بیرانوند سه شنبه شب موافقتشان را با این تفاهم نامه اعلام داشتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: براساس توافقاتی که آقای انصاریفرد با آنتورپی ها داشته، این باشگاه مبلغ ۳۵۰ هزاردلار در ۲ قسط و طی ۲ ماه آتی به حسابی که باشگاه پرسپولیس معرفی کرده واریز می کند و ۳۵۰ هزاردلار باقی مانده هم در پایان فصل به پرسپولیس پرداخت می شود. در این فاصله بیرانوند طی دو ماه اتی برای تست پزشکی به بلژیک می رود.

قدوسی خاطرنشان کرد: این توافق در حالی صورت گرفته که احتمال جدایی بیرانوند در نیم فصل بسیار زیاد بود و او با وفاداری و عبور از پیشنهاد بازی در نیم فصل دوم با مبلغ کلان، بازی در آنتورب را به تابستان سال آتی موکول کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه

داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.

به گزارش مشرق، فرامرز خودنگاه داور مسابقات قویترین مردان ایران مدعی شد در سال‌های حضور خود در این برنامه بارها پیشنهاد رشوه دریافت کرده، اما قبول نکرده است.

فرامزز خودنگاه در این باره با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: در سال‌های قبل برای حضور در برنامه مردان آهنین یا همان قویترین مردان ایران به بنده پیشنهاد خودروی پرادو دادند و برخی افراد فقط برای حضور در برنامه تلویزیونی و دیده شدن بارها پیشنهاد سکه دادند این در حالی بود که من در این برنامه و در آخرین دوره فقط ۹ میلیون تومان دریافت می‌کردم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • خدابنده‌لو: از استقلال پیشنهاد ۱۲ میلیاردی داشتم
  • محمد خدابنده لو: استقلال به من 12 میلیارد پیشنهاد داد؛ به آرزوی کودکی ام رسیدم!
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال