Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@11:52:03 GMT

حمیداوی: AFC دیگر ورزشی نیست، سیاسی است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۹۱۸

حمیداوی: AFC دیگر ورزشی نیست، سیاسی است

مالک باشگاه شهرخودرو نسبت به اقدامات کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه فوتبال ایران موضع‌گیری کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد حمیداوی پس از بازگشت به همراه کاروان تیم شهرخودرو از قطر و برتری  مقابل السیلیه، ظهار کرد: از اعماق و جودم خیلی خوشحال هستم چون همه پیام‌های من این بود که مردم ایران خوشحال هستند و این بهترین اتفاق است که هر دو  نماینده فوتبال ایران، روسفید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: همه ملت را بخاطر ناداوری‌ها و بی‌عدالتی‌های ای‌اف‌سی که ترکیبی از سیاست را اجرا می‌کنند، ناراحت کردند. دیگر ورزش در این کنفدراسیون نیست. فکر می‌کنم در جایگاهی نیستم که بخاطر این حرف‌ها محروم شوم ولی اگر هم محروم شوم، از آن استقبال می‌کنم.

 

مالک باشگاه شهرخودرو تصریح کرد: با تمام ناداوری‌ها، هر دو نماینده فوتبال ایران ابتدا در امارات و بعد در قطر نتیجه گرفتند و خدا را شکر دل مردم شاد شد.

 

حمیداوی درباره برنامه شهرخودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: همه کار را کادر فنی و بازیکنان در زمین انجام می‌دهند. حتما حتما نماینده خوبی برای کشورمان هستیم و دل مردم مشهد و خراسانی‌ها را با بازی‌های خوب خود شاد می‌کنیم.

 

او یادآور شد: چندین بار با کادر فنی و مدیریت باشگاه جلسه داشتم و برای بازی‌های مرحله گروهی نیز برنامه داریم. فکر می‌کنم این اتفاق که در بازی‌های رفت مهمان هستیم، خیلی ارزشمند است چون دیدارهای برگشت سرنوشت‌سازتر خواهد بود و در زمین خودمان، اتفاقات مهمی رقم می‌زنیم.

 

مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حالا که ایران ۴ نماینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد و اگر به گذشته برگردند، پای حرف خود درباره انصراف از بازی‌ها می‌ایستند یا خیر، ابراز کرد: ساعاتی قبل در دوحه با فرهاد مجیدی عزیز صحبت کردم و گفتیم که آن سفر به مالزی بهترین دستاورد و اتفاق بود. از آنهایی که مدیران سابق هستند و الان سمتی ندارند، اما متاسفانه گفتند دستاورد و پیروزی برای فوتبال ایران نبوده است، ناراحت هستم چون اگر شرکت نمی‌کردیم، حدود ۱۱ میلیون دلار جریمه می‌شدیم. ما تضمین گرفتیم و همچنان قویا می‌گویم این بزرگترین اتفاق و دستاورد فوتبال ایران در سال ۹۸ بود.

 

حمیداوی درباره برخوردش با انصاری فرد اظهار داشت: من کریم را بغل کردم، او فوق‌العاده مودب است و قبل از بازی خودش آمد سمت نیمکت تیم ما و آمد پیش من و بعد از بازی هم نشان داد که جنگ فقط در مستطیل سبز است. من با رییس باشگاه السیلیه در VIP بودم و به آن ها گفتم فوتبال ایران با ایران است که این حرف چند پیام داشت. گلر آن ها انگلیسی صحبت می‌کرد و فقط پاسپورت گرفته بود. تیم‌های قطری کاملا خارجی هستند و قطری نیستند.

 

او در پاسخ به اظهار نظر مدیرعامل یکی از باشگاه‌ها نیز گفت: من همیشه عینک خوش‌بینی دارم و این که گفته ما حذف شویم و اقتدار حفظ شود، شاید از منظر دیگری بوده و چون او را نمی‌شناسم نباید اظهارنظر کنم.

 

مالک باشگاه شهرخودرو درباره انتخاب سرآسیایی به‌عنوان سرمربی و کسب نتیجه لازم عنوان کرد: خطاب به هوادارانمان می‌گویم خواهش میکنم نسبت به نظرات باشگاه، با نگاه حمایت به موضوعات نگاه کنند. سرآسیابی مربی جوان و آینده داری است و به کسانی که انتقاد کردند، همه چیز را ثابت کرد. ما انتقاد پذیر هستیم اما خود مجتبی ثابت کرد و فکر میکنم از بهترین آزمون سربلند رد شد.

منبع: ورزش 3

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورزشی فرهاد حمیداوی قطر شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها
  • در انتظار برد تکراری
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)