Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه به شبکه تلویزیونی المیادین گفت: طرح معامله قرن فقط ملت فلسطین را هدف قرار نداده است.

وی افزود: معامله قرن طرحی برای برتری‌ جویی بر همه ما به عنوان عرب و مسلمان است. این طرح همچنین چالش بزرگی برای امت ما است. النخاله گفت: این طرح توطئه آمیز چالش بزرگی را به ما تحمیل می‌کند که ایجاب می‌کند تا روش خود را در برخورد با همه چیز تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این چالش باید باعث شود تا ما عادات را کنار گذاشته و بدنبال ایجاد وضعیت‌های جدیدی با جانفشانی باشیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این مرحله‌ای متفاوت است و نیاز به ابزارهای متفاوت و اندیشه متفاوت دارد.

وی تاکید کرد: دیگر صدور بیانیه و سخنرانی فایده‌ای ندارد.

النخاله گفت: ما بسیاری از مواضع عربی را پیگیری کردیم و اندوه‌بار است که آنها صرفا واکنش بود و به معنای فرار صاحبان آن از مسئولیت پذیری خود در قبال فلسطین است.

وی گفت: با وجود اینکه سخنرانی ترامپ شامل حال آنها هم شد و آتش به آنها هم رسید، از ما می‌خواهند که به تفاهم با اسرائیل باز گردیم. چه شرم آور است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما از ملت خود و نیروهای سیاسی و گروه‌های مبارز آنها می‌خواهیم که ابتکارعمل را بدست بگیرند و اختلافات و توهم را کنار بگذاریم.

وی افزود: باید از شهامت و آمادگی بیشتری برای جانفشانی با تمام توان جهت مقابله با این توطئه برخوردار باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ»

عملیات موشکی و پهپادی فرزندان جان برکف امت اسلام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی و عبور این رژیم جنایتکار از خطوط قرمز و قوانین بین الملل و بر اساس اعمال حق ذاتی دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران محقق شد. 

این عملیات غرورآفرین و بازدارنده به منظور تنبیه رژیم متجاوز که وعده صادق رهبری مقتدر و فرزانه انقلاب اسلامی بود، موجب عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام و شادی قلوب همه مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان شد.

«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» وعده صادق خداوند متعال و بشارتی به تمامی ملت های مسلمان و مستضعف جهان است که نصرت الهی قطعی است و به اذن پروردگار به زودی جهان، شاهد زوال و نابودی رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی خواهد بود. 

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دلاورمردان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و همدلی و ایستادگی ملت های آزادی خواه جهان در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، از درگاه خداوند متعال برای مبارزان و مجاهدان جبهه مقاومت، سلامتی و توفیق ثبات قدم در مسیر آزادی قدس شریف را مسئلت دارم.

حمید شهریاری
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو جهاد اسلامی: حمله ایران سیاست اسرائیل را برهم زد
  • پسروی آب دریای خزر چالشی بزرگ برای نیروگاه نکا
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان ملل: تنبیه اسرائیل تنها گزینه بود
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگهای حمله رژیم اسرائیل را به سفارت ایران در دمشق محکوم کرد
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • ناظمی: عملیات سپاه آسیب‌پذیری اسرائیل را به نمایش گذاشت