Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رسانه‌های عربی بعد از شکست سنگین الریان برابر استقلال به انتقاد از  عملکرد تیم قطری پرداختند. آنها الریان را تیمی بدون هویت دانستند و از تاکتیک مناسب تیم استقلال نوشتند.

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، در یکی از دیدارهای حساس پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، الریان در ورزشگاه خانگی خود از استقلال پذیرایی کرد و با 5 گل تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست سنگین الریان آن هم در خانه باعث شد تا انتقادهای زیادی از این تیم مطرح شود. واکنش برخی رسانه‌های عربی را در ادامه می‌خوانیم.

الوطن: شکستی سنگین و تحقیر آمیز؛ به شما امیدی نیست

این روزنامه قطری در واکنش به شکست سنگین الریان نوشت: الریان شکستی تحقیر آمیز را برابر استقلال تجربه کرد. آنها در میدان سردرگم نشان دادند و تیمی بی هویت بودند. الریان با وجود آنکه توپ و میدان را در اختیار داشت اما این مالکیت هیچ فایده‌ای نداشت و نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه استقلال خلق کنند. آنها یک نمایش ضعیف داشتند و خیلی زود از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

در ادامه آمده است: سطح فنی بازی متوسط بود و تیم الریان بد شانس بود چرا که با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان نتوانست دروازه حریف را باز کند، این درحالی بود که خط حمله حریف فعال تر بود و به خوبی قدر موقعیت هایش را دانست. الریان 58 درصد مالکیت توپ داشت اما این مالکیت هیچ فایده‌ای نداشت و نتوانستند خط دفاعی حریف را اذیت کنند. تاکتیک استقلال مشخص بود. آنها همگی دفاع می کردند تا تیم حریف را جلو بکشد و در ضد حملات کار آنها را تمام کنند و این تاکتیک به خوبی جواب داد.

العاجل: شکست تاریخی الریان برابر استقلال

این سایت عربستانی نوشت: الریان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگینی را متحمل شد و برابر نماینده ایران 5 گل دریافت کرد و نتوانست به مرحله گروهی راه پیدا کند.

تیم الریان توپ و میدان را در اختیار داشت اما نمی توانست خطری جدی خلق کند. الریان در خط دفاعی متزلزل بود و در خط حمله هم برنامه خاصی نداشت و تنها بی محابا حمله می‌کردند بدون آنکه خطر جدی را روی دروازه حریف خلق کنند و همین باعث شد تا شکست سنگین و تحقیر آمیزی را تجربه کنند و نماینده ایران به مرحله گروهی راه پیدا کند. 

سایت کوره: روز غمگین فوتبال قطر

این سایت عربی هم نوشت: فوتبال قطر روز تلخی را تجربه کرد چرا که هم الریان و هم السیلیه برابر حریفان ایرانی خود تن به شکست دادند تا فوتبال قطر تنها دو نماینده در مرحله گروهی داشته باشد.

این سایت عربی در ادامه نوشت: اشتباهات کشنده باعث نابودی الریان در این دیدار شد. شاید بدبین ترین هوادار الریان هم پیش بینی نمی کرد که این تیم با 5 گل برابر استقلال تن به شکست دهد.

نخستین دلیل این شکست سنگین اشتباهات مرگبار بازیکنان الریان بود. خط دفاعی این تیم شب کابوس واری را تجربه کرد. خط دفاعی الریان هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم اشتباهات بدی داشت. دلیل دوم این شکست این بود که بازیکنان الریان به تیم حریف احترام نگذاشتند و آن‌گونه که بایسته و شایسته بود این دیدار را جدی نگرفته بودند و همین باعث شد تا شکست سنگینی را تجربه کنند.

در ادامه آمده است: تجربه بالای استقلال و حضور زیاد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا یکی دیگر از دلایل شکست سنگین الریان بود. بازیکنان استقلال تجربه چنین بازی های را دارند. از دیگر دلایل شکست الریان گل خوردن در دقایق بسیار بد بازی بود. الریان هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم در همان ابتدا گل دریافت کرد تا شیرازه تیم از هم پاشیده شود.

الریاضیه: شکست سنگینی که الریان را حذف کرد

این روزنامه عربستانی هم نوشت: الریان با شکست سنگینی که برابر استقلال تجربه کرد وداعی زود هنگام با لیگ قهرمانان آسیا داشت. الریان در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست خطرات جدی خلق کند و این استقلال بود که از فرصت های خود به خوبی استفاده کرد و به دور بعد صعود کرد.

استقلال با این پیروزی با تیم های الوحده امارات، پلیس هوایی عراق و الاهلی عربستان  همگروه شد.

برچسب ها: الریان ، رسانه‌های عربی ، استقلال

منبع: خرداد

کلیدواژه: الریان رسانه های عربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است



به گزارش خبرنگار ­خبرگزاری صداوسیما،، آقای جبلی امروز در مراسم قدردانی از عوامل ویژه برنامه های قرآنی کشور که از سوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس برگزار شد با قدردانی از حمایت های بی دریغ نمایندگان مجلس و فراکسیون ها و کمیسیون فرهنگی از رسانه ملی در تولید محتوای فاخر در بررسی برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: اگر رسانه ملی توفیقاتی در تولید برنامه های فاخر داشته است شریک اصلی ما نمایندگان مجلس بوده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است گفت: تجربه سال های گذشته نشان داد هر چقدر برنامه ها رنگ و بوی هویتی بخود بگیرند و به ابعاد و فرم ها توجه کنیم، برنامه ها بیشتر مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: افتخار ما این است که در دوره فعلی، صدا و سیما به برنامه های قرآنی شناخته می شود.

آقای جبلی همچنین از سازمان تبلیغات اسلامی به خاط همکاری با رسانه ملی و تولید کنندگان برنامه ها تشکر کرد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از برنامه های قرآنی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان گفت: رسانه ملی در این ایام درخشید.

آقای قمی افزود: یکی از اتفاقات ماه مبارک رمضان این بود که تصور بین المللی و جهان اسلام در موضوع قرآنی درباره ما تغییر کرد.

در این مراسم معاونین صدا و سیمای رسانه ملی نیز گزارشی از فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان ارائه کردند.

همچنین شماری از عوامل برنامه های قرآنی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

چند تن از نمایندگان مجلس هم در سخنانی از اقدامات قرآنی رسانی ملی قدردانی کردند.

در پایان از ۷۸ نفر از عوامل برنامه های قرآنی صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و شهرداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است