Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از مرکز نوآوری مانا در دانشگاه علم و صنعت ایران بازدید کرد.

ابتکار در نشستی که در حاشیه این بازدید در راستای معرفی خروجی‌های اکوسیستم‌های استارتاپی و کارآفرینی بانوان در این مرکز نوآوری و شتابدهی برگزار شد، با تاکید بر شکل‌گیری و توسعه این‌گونه مراکز در سایر استان‌ها و ترویج الگوی چنین مراکزی، بر لزوم ایجاد تعادل بین نقش‌های مختلف خانوادگی و اجتماعی بانوان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه فری زاده مدیرعامل مرکز نوآوری مانا در خصوص فلسفه و فرآیند شکل‌گیری مرکز نوآوری مانا، خدمات و تیم‌های مستقر در آن توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

سپس حمیدزاده مشاور بانوان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز گفت: در گذشته توسعه زیست بوم استارتاپی کشور، رویکرد خاصی برای بانوان نداشت، ولی امروز برنامه جامعی برای آن طراحی شده که یکی از بخش‌های آن توسعه زیرساخت‌های مرتبط با خدمات اختصاصی بانوان است که اولین مصداق آن مرکز نوآوری مانا در دانشگاه علم و صنعت ایران است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت استارتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری همدان، در پی بازدید سید مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار که مدیر کل امور اقتصادی استانداری، مدیر کل دامپزشکی استان و تعدادی از مدیران استانی نیز وی را همراهی می‌کردند، جلسه‌ بررسی مسائل ساماندهی میدان عرضه دام اتحادیه دامداران استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: میدان عرضه دام نقش مهمی در کنترل، ورود و خروج دام به استان، شناسایی دام قاچاق و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی دام دارد که لازم است کنترل و نظارت مستمر انجام پذیرد.

وی افزود: دامداران، قصابان و متولیان میدان عرضه دام باید در شناسایی و حذف واسطه‌گران این حوزه همکاری لازم را داشته باشند؛ با افرادی که به صورت غیرقانونی در حاشیه شهر اقدام به فروش و ذبح دام کنند قطعاً برخورد قانونی انجام خواهد شد.

این میدان همه‌روزه بخش عمده‌ای از نیازهای گوشت قرمز بازار همدان را تأمین می‌کند، در نتیجه باید مستمراً از حیث رعایت نکات بهداشتی و سطح قیمت عرضه مورد بازرسی و نظارت قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد تمامی افراد فعال در میدان دام شناسنامه‌دار و با کارت شناسایی معتبر فعالیت نمایند همچنین خرید و فروش دام در میدان دام صرفاً با صدور فاکتور معتبر مجاز خواهد بود.

خبرنگار: محمد حسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227833 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان نهاده های دامی نهاده‌های دام وطیور

دیگر خبرها

  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان