Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@11:56:15 GMT

تصاویر بازگشت کاروان استقلال به تهران و استقبال هواداران

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۵۲۰۷

تصاویر بازگشت کاروان استقلال به تهران و استقبال هواداران

‍‍‍‍‍‍

تحقیر الریان به وسیله صغیر تا کبیر استقلال مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 حضور نیمار در استقلال مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 عکس | قابی که بر تن آسیا رعشه می‌اندازد مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 481229 برچسب‌ها باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!

هواداران در انتظار تعیین تکلیف مالکیت پرسپولیس و استقلال هستند

طرفداری | در حالی که کمتر از چند روز تا مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای تعیین تکلیف مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی مانده، شایعاتی مبنی بر انصراف دو بانک ملت و تجارت از خرید این دو باشگاه مطرح شده است.

گفته می‌شود این دو بانک که به عنوان گزینه‌های اصلی برای در اختیار گرفتن سهام سرخابی‌ها مطرح بودند، به دلیل زیان‌ده بودن این دو باشگاه و همچنین مخالفت سهامداران و مجامع خود، از این تصمیم منصرف شده‌اند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این، سازمان خصوصی‌سازی بارها برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تلاش کرده بود که با شکست مواجه شده بود.

نکته قابل توجه در این میان، نقش فضای مجازی در نقد و بررسی این موضوع است. به نظر می‌رسد برخی از واکنش‌ها در فضای مجازی، باعث ایجاد مزاحمت برای انتقال این دو باشگاه به بخش خصوصی شده است.

با وجود این که هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده و مذاکرات بین طرفین در جریان است، اما کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای ورود به حوزه فوتبال ایران، نگرانی‌هایی را در بین هواداران دو تیم ایجاد کرده است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که طبق مقررات AFC، مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا روز یازدهم فروردین ماه از یکدیگر تفکیک شود و در صورت عدم تعیین تکلیف مالکیت، این دو تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف نهایی مالکیت این دو باشگاه هستند و امیدوارند که با حل این مشکل، شاهد حضور تیم‌های محبوب خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • دعای ابوحمزه ثمالی صوتی + متن ، ترجمه و دانلود فایل pdf برای موبایل
  • دعای جوشن کبیر صوتی + متن عربی، ترجمه و دانلود فایل pdf
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی