Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوار غزه امروز (چهارشنبه) در اعتراض به طرح «معامله قرن» و به دعوت نیروهای ملی و اسلامی فلسطینی شاهد اعتصاب سراسری بود.

به گزارش مشرق، در ادامه واکنش‌ها به رونمایی از طرح آمریکایی برای مسأله فلسطین موسوم به «معامله قرن» نوار غزه امروز (چهارشنبه) شاهد اعتصاب سراسری بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، این اعتصاب به دعوت نیروهای ملی و اسلامی فلسطینی در تمام زمینه‌ها به استثنای سازمان‌های بهداشتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش توییتری ها به طرح معامله قرن +تصاویر برنی سندرز: معامله قرن غیرقابل قبول است واکنش اتحادیه علمای مسلمانان عراق به «معامله قرن» حماس: شکست «معامله ترامپی» با مقاومت امکان‌پذیر است

در بیانیه نیروهای ملی و اسلامی آمده است: «کمیته پیگیری تصمیم به اعلام روز چهارشنبه به عنوان روز اعتصاب سراسری در تمام بخش‌ها در نوار غزه به جز وزارت بهداشت گرفت تا این پیام آشکار را به دشمن صهیونیستی-آمریکایی بدهد که این معامله شوم اجرایی نخواهد شد و ملت فلسطین با تمام شیوه‌ها در برابر این طرح تا ساقط کردنش خواهد ایستاد».

این کمیته در ادامه از برافراشتن پرچم‌های سیاه بر بالای منازل و سازمان‌های رسمی و دولتی به نشانه خشم مردمی و رد معامله قرن خبر داد و بر ادامه فعالیت‌ها و درگیری نامحدود به رژیم اشغالگر تا ساقط شدن معامله قرن تأکید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده، معامله قرن حلقه‌ای جدیدی از حلقه‌ها توطئه آمریکا برای تسویه مسأله فلسطین و موجودیت فلسطینی‌ها در سرزمینشان است.

نوار غزه و کرانه باختری دیروز نیز شاهد تظاهرات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی بود.

تظاهرات در خان‌یونس

وبگاه «الامد» اعلام کرد صبح امروز صدها نفر از اهالی خان‌یونس در جنوب نوار غزه دست به تظاهرات علیه معامله قرن زدند.

بر اساس این گزارش، معترضان لاستیک‌های خودرو آتش زدند، پرچم‌های فلسطین را برافراشتند و با در دست داشتن پلاکاردهایی طرح ترامپ را محکوم کردند.

از سوی دیگر معترضان فلسطینی در مناطق شرقی خان‌یونس به ویژه شرق «خزاعه» خود را به حصار مرزی با فلسطین اشغالی رسانده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا نوار غزه فلسطین اعتصاب وزارت بهداشت معامله قرن ترامپ غزه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل

جنبش انصارالله با محکوم کردن سکوت شرم‌آور رژیم‌های عربی و ناتوانی جامعه بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه اشغالگران علیه مردم فلسطین تاکید کرد که ملت یمن به موضع خود در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در غزه پایبند هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

واکنش انصارالله به تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولی ایرانانصارالله: موضع یمن در حمایت از غزه ثابت است

در پایان این بیانیه از نیروهای مسلح یمن خواسته شده که دامنه عملیات‌های خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های مرتبط با این رژیم را در گسترش دهند.

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • تظاهرات در اسپانیا برای توقف جنگ و نسل کشی در نوار غزه
  • آمریکا از درگیری فلسطین و اسرائیل سود می‌برد
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری