Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری دشت آزادگان با حضور تمامی مدیران و اعضای هیات نظارت بر انتخابات برگزار شد با تاکید بر ضرورت اعتماد سازی از طریق عملکرد درست در انجام وظایف انتخاباتی و رعایت اصل بی طرفی تمامی ادارات و ارگان‌های دولتی در انتخابات گفت: بایدبا تمام توان تلاش کنیم و شرایطی را مهیا نمائیم که انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شکوه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در برگزاری انتخابات ۳ اصل سلامت انتخابات، امانت داری و مشارکت حداکثری بر مبنای اجرای قانون انتخابات را بسیار مهم است.

سیلاوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان دادستان و دیگر مسئولان امنیتی شهرستان در خصوص انتخابات و رصد تمامی فعالیت‌های کاندیدا‌های شهرستان بیان داشت: ازداوطلبان هم می‌خواهیم تا قانون را رعایت کنند و در تبلیغات و انجام مراحل انتخابات دقت لازم را داشته باشند که گرفتار عواقب بعدی اجرای نشدن قانون نشوند و هرگونه شکایت را از مجرای قانونی دنبال نمایند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به ماده ۱۱ قانون انتخابات در خصوص همکاری ادارات با فرمانداری در خصوص برگزاری انتخابات و در اختیار گذاشتن کلیه امکانات آن‌ها برای برگزاری انتخابات و همچنین ماده ۵۹ و ۶۰ قانون انتخابات در خصوص اینکه مدیران و کارکنان دولت نیز توجه داشته باشند، تا از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده نکنند، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار دشت آزادگان در پایان سخنان خود از مسئولان شهرستان خواست تلاش نمایند تا احساس عمومی در جامعه این باشد که مسئولان با تمام وجود مشکلات را درک می‌کنند و برای رفع آن‌ها در تلاش می‌نمایند واز مسئولان حاضر خواست از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات عمومی جامعه تلاش نمایند، زیرا که دشمنان این نظام از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات تاکید کرد و از کاندیداها و هواداران‌شان خواست قانونمند و اخلاق مدار باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرایم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضائی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضائی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهادهای مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاق مداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

دادستان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود.

کد خبر 747351

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان