Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@23:54:55 GMT

حضرت زهرا(س) نقاب از چهره نفاق برداشت

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۵۲۵۳

حضرت زهرا(س) نقاب از چهره نفاق برداشت

خبرگزاری آریا- رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که «حضرت زهرا(س) با خطبه و اشک‌های دیدگان خود نقاب از چهره نفاق برداشت» گفت: آن‌چه فرهنگ فاطمی است و در خطبه آن بانوی بزرگوار می‌بینیم سخن از قرآن، عدالت، امام علی(ع) و انسان و نجات انسان است، حضرت زهرا(س) با رفتار و سخن خود نقاب از چهره ی نفاق کنار زد، ابتدا با خطبه و سپس با اشک‌های دیدگان به همه چهره نفاق را نشان و سپس نقاب از آن برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز (چهارشنبه 9 بهمن ماه) در مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) که در میدان هفت تیر برگزار شد، با اشاره به ضرورت فرهنگ فاطمی در زندگی اجتماعی گفت: موفقیت و پیروزی پیروی از حضرت فاطمه(س) و فرهنگ فاطمی است، در این کشور کسی اجازه نخواهد داد فرهنگ فاطمی از بین برود، هنوز روزهای زیادی از تدفین پیکر مطهر شهید سلیمانی نمی کذرد کسی که فرهنگ ‌فاطمی داشت.
وی ادامه داد: نباید بگذاریم فرهنگ فاطمی از بین برود و همه در مورد این موضوع مسئول هستیم. باید با حضرت زهرا(س) پیمان ببندیم و از این بانوی عالم بخواهیم که ای بانوی عالم دست ما را بگیر و قلم و ‌گام‌های ما را هدایت کن و گره از زندگی مردم باز بگردان.
رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: آن‌چه فرهنگ فاطمی است و در خطبه آن بانوی بزرگوار می بینیم سخن از قرآن، عدالت، امام علی(ع) و انسان و نجات انسان است، حضرت زهرا(س) با رفتار و سخن خود نقاب از چهره ی نفاق کنار زد، ابتدا با خطبه و سپس با اشک های دیدگان به همه چهره نفاق را نشان و سپس نقاب از آن برداشت.
وی تصریح کرد: نفاق گاهی نقاب دارد و حضرت زهرا(س) به خوبی آن را کنار زد. رمز زندگی حضرت فاطمه(س) شناخت فاطمه است، رمز حیات فاطمی شناخت حضرت فاطمه(س) است، رمز موفقیت کشور و نجات ما هم پیروی از سلوک فاطمی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت مهدی(عج) نیز نسخه اصلاحی بشریت را برپایه نسخه حضرت زهرا(س) معرفی می کند و این سخن امام زمان(عج) است، مردم ما هم اجازه نخواهند داد استکبار جهانی احساس کند برای ظلم به مستضعفین قدرت دارد و این احساس بر آن‌ها حرام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حضرت زهرا نقاب نفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم دختران کبدی کار قمی‌ها با برتری ۵۸ بر ۱۶ برابر تهران و پیروزی ۴۵ بر ۲۶ بر اصفهان به عنوان صدرنشین به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیدند و راهی مرحله نهایی شدند.

ثنا حیدری، حنانه ابهری، فاطمه زهرا خمسه، حنانه بختیاری فرد، فائزه مرادی، نادیا امینی افشار، نرگس پناه زاده، فاطمه بیگدلو، زهرا دینی، آیسانا شاه آبادی، پریا فرجی و محدثه آدینه ۱۲ دختر کبدی قم در این رقابت‌ها هستند که با مربیگری زهرا فلاح و سرپرستی آناهیتا آزادی اواسط اردیبهشت در دور نهایی به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • بازداشت شیادان بی‌سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند