Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول مقابلی روز ‌چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «اقصی نخشی‌پور» از ساعت 10 تا 12 فردا به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی بیان کرد: پیش از نخشی پور، فرمانداران 6 شهرستان آذربایجان غربی از جمله ارومیه، مهاباد، چایپاره، شوط و پلدشت میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت بودند.

وی اضافه کرد: از ابتدای پاییز امسال بیش از ۳۵ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجان‌غربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده بود.

طی هفته های اخیر، علاوه بر معاونان امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، ۲۸ مدیرکل استانی و فرماندار ۶ شهرستان شمال، جنوب و مرکز استان در این سامانه حاضر شده‌اند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت کارآمدی دولت آذربایجان غربی سردشت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی