Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه رضایی نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر کلوپ بروخه همراهی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت باکس، در ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ بلژیک شارلوا و بروخه برابر هم به میدان خواهند رفت. کاوه رضایی که این فصل با شارلوا توانسته عملکرد خوبی ارائه دهد در این دیدار نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضایی بازیکن تیم بروخه است که به صورت قرضی در شارلوا بازی می کند و بندی در قرارداد قرضی او با تیم شارلوا لحاظ شده است که طبق آن بازیکن ایرانی نمی تواند برابر تیم سابق خود به میدان برود، به همین خاطر او غایب بزرگ این دیدار است.

در غیاب او علی قلی زاده تنها ایرانی تیم شارلوا برای بازی با بروخه تیم صدرنشین لیگ بلژیک است.

مهاجم ایرانی در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در تیم شارلوا داشته است و توانسته گل‌های مهم و موثری به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۷ بعد از درخشش در تیم استقلال و به ثمر رساندن ۱۳ گل در یک فصل به  بلژیک آمد و پیراهن شارلوا را به تن کرد. در ادامه او با ۵ میلیون یورو به بروخه فروخته شد که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و تنها یک گل به ثمر رساند تا در این فصل به صورت قرضی به تیم شارلوا برگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره  وضعیت مصدومیتش در بازی با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد و حس درد  داشتم و ترسیدم که خدای نکرده تشدید شود، اما امشب یا فردا ام آر آی می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی ام مشخص شود. البته به نظرم چیز خاصی نیست.  

عالیشاه درباره اینکه تیم پرسپولیس در آبادان توانست پیروز شود، گفت: همیشه بازی کردن برابر تیم صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیم خوبی است. اما ما همه جوره محکوم به برد بودیم و خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم و امیدوارم که ادامه دار باشد.  

او درباره اینکه تیم پرسپولیس به صدر جدول رفته است، گفت: بازی به بازی باید پیش رفت و اکنون به بازی با آلومینیوم در جام حذفی باید فکر کنیم و ان شاء الله بعد از آن بازی به لیگ برمی گردیم.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان