Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست وزارت جهادکشاورزی به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران این وزارتخانه از پروژه انتقال آب با لوله به اراضی دشت سیستان بازدید کرد

عباس کشاورز چهارشنبه 9 بهمن ماه که به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان به این منطقه سفر کرده، به همراه جمعی از مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، استاندار و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های اجرایی استان، از ناحیه عمرانی هامون ۳ و هامون ۴ بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ناحیه عمرانی هامون ۳، ۲۵۰۰ هکتار و در ناحیه عمرانی هامون ۴، ۲۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی آماده آبگیری از طرح انتقال آب با لوله دشت سیستان است.

در جریان این بازدیدها، کشاورز ضمن دیدار و گفتگو با کشاورزان، در جریان آخرین وضعیت اجرای طرح ۴۶ هزار هکتاری قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت جهاد كشاورزي طرح آبرسانی دشت سیستان سيستان و بلوچستان آبیاری نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد