Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد از سوی پاریسی ها به کاپیتان این تیم ارائه نشود، امکان دارد شاهد پایان حضور این بازیکن در فرانسه باشیم. 

طرفداری- ممکن است در تابستان شاهد خروج تیاگو سیلوا از پاری سن ژرمن باشیم. مدیربرنامه این بازیکن علاوه بر اینکه از مذاکراتی که با باشگاه برای تمدید قرارداد داشته است می گوید، احتمال خروج مدافع با تجربه برزیلی را در تابستان پیش رو، رد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت Goal، مدیربرنامه تیاگو سیلوا از وضعیت این بازیکن در پایتخت فرانسه می گوید:

تا این لحظه، هیچ مذاکراتی با باشگاه بر سر تمدید قرارداد نداشته ایم. پیشنهاداتی از دیگر تیم ها به ما رسیده است، اما در حال حاضر نمی توانم در موردشان صحبت کنم چون اولویت تیاگو ماندن در پی اس جی است.

وی افزود:

در فوتبال اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. اما تا این لحظه اولویت ما تمدید با پاری سن ژرمن است و برای آنها صبر خواهیم کرد. اگر پیشنهادی از سوی باشگاه به ما ارائه نشود، با تیم هایی که خواهان تیاگو هستند، وارد مذاکره می شویم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم

در دقیقه 56 بازی با پاری سن ژرمن، اعتراض های پیاپی ژاوی کار دستش داد و داور سرانجام مجبور شد سرمربی بارسلونا را از کنار زمین اخراج کند.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد