Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:28:54 GMT

گرگ ۲۰ راس گوسفند را در ایذه درید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۵۴۷۳

گرگ ۲۰ راس گوسفند را در ایذه درید

بخشدار مرکزی ایذه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این حادثه روز گذشته در حوالی روستای خنگ اژدر ایذه رخ داد.

مهدی احمدی اوندی افزود: در این حادثه ۲۰ راس گوسفند از دامداران این روستا تلف شدند. گوسفندان تلف شده زیر پوشش بیمه نبودند.

احمد امیری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ایذه نیز با رد شایعه حمله یوزپلنگ به گله گوسفند روستای خنگ اژدر گفت: هنوز گزارش این حادثه دریافت نشده است اما با توجه به اینکه محلزندگی یوزپلنگ دشت‌ و تپه ماهوراست این شرایط با اقلیم ایذه همخوانی ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روستای خنگ اژدر در فاصله ۱۵ کیلومتری شمال ایذه قرار دارد.

شهرستان ایذه در شرق خوزستان و مرکز آن در فاصله ۲۱۰ کیلومتری از اهواز واقع است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست دام و طيور ایذه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست دام و طيور ایذه سازمان حفاظت محیط زیست دام و طيور ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • مشاهده پلنگ در روستای مشهد دماوند