Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال گفت: ما هر زمان که بتوانیم بازیکنانمان را با فعل خواستن روانه میدان کنیم، قطعا می‌توانند برنده هر بازی باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صادق ورمزیار بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: عملکرد هر دو تا تیم شهر خوردو و استقلال، یک روند خوب رو به رشدی داشت که من فکر می‌کنم، از لیگ داخلی ما نشات گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی هم تیم شهر خوردو با یحیی گل محمدی و هم تیم استقلال با استراماچونی در نیم فصل اول روند مطلوبی داشتند اما هر دو تیم مربیان خود را از دست دادند و دچار تغییر و تحولات زیادی شدند.

وی افزود: خداراشکر این مسائل برطرف شد، همچنین روحیه خوب بازیکنان باعث شد این نتیج کسب شود. علیرغم رکوردشکنی هر دو تیم، آوردن آن‌ها در زمین بی‌طرف و مشکلاتی که داشتند، باز هم توانستند روند خوب خود را به نمایش بگذارند و من فکر می‌کنم هر دو تیم کار بسیار بزرگی کردند.

ورمزیار اظهار داشت: استقلال و شهر خوردو توانستند با غیرت ایرانی خود، کار را پیش ببرند و نتیجه دلخواه را به دست بیاورند. کارشکنی‌های AFC زمانی آغاز شد که می‌دانستند هر دو تیم ایران می‌توانند از این گروه صعود کند. چه‌بسا این کارشکنی‌ها باعث شد غیرت ایرانی به جوش بیاید.

 بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: ما هر زمان که بتوانیم بازیکنانمان را با فعل خواستن روانه میدان کنیم، قطعا می‌توانند برنده هر بازی باشند. اگر در حالت عادی با تیم الریان بازی می‌کردیم، شاید نتیجه بازی کمی متفاوت بود، اما با وجود این شرایط غیرت بازیکنان ما به جوش آمد. این بهترین حربه‌ بود که توانستیم هر 4 تیم ایرانی را بالا ببریم. شاید اشتباه AFC این بود که جور دیگری فکر می‌کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فوتبال لیگ قهرمانان آسیا خبرگزاری برنا صادق ورمزیار شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 6082151

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم