Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:10:35 GMT

تکواندو فارس در جایگاه هفتم کشور

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۵۷۷۰

تکواندو فارس در جایگاه هفتم کشور

درویشی مسئول روابط عمومی هیات تکواندو استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: طی بررسی و ارزیابی کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران هیأت‌های برتر سراسر کشور معرفی شدند و استان فارس توانست رتبه هفتم را در بین ٣١ هیات را با تلاش پیشکسوتان، مربیان و تکواندو کاران به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیأت تکواندو استان فارس در سال ٩۶ در رتبه نهم قرار داشت که با توجه به عملکرد خوب روسا، ورزشکاران و مربیان، این هیأت با دو پله صعود در رتبه هفتم قرار گرفت.

در این رده بندی هیات تکواندو استان تهران با کسب ۸۲۸ امتیاز موفق شد در میان ۳۱ هیات استانی سراسر کشور رتبه نخست را کسب کند.

البرز با ۸۱۰ امتیاز جایگاه دومی را به خود اختصاص داد، اصفهان با ۷۶۷.۵ در رده سوم قرار گرفت و استان‌های خراسان رضوی و قم به ترتیب با ۶۷۵ و ۶۴۸.۵ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات تکواندو ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!