Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:51:50 GMT

«هشدار عدم پرواز از ایران» توسط اروپا لغو شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۵۷۹۳

«هشدار عدم پرواز از ایران» توسط اروپا لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر،  وبگاه آژانس امنیت پرواز اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای وضعیت هشدار موقت عدم پرواز از آسمان ایران را لغو کرد. 

در این بیانیه گفته شده است که گروه ارزیابی ریسک امنیتی هوانوردی آژانس امنیت پرواز اتحادیه اروپا با تشکیل جلسه‌ای در ارتباط با ارزیابی وضعیت امنیت پرواز در ایران و عراق، تصمیم گرفته است که دو هشدار صادر شده درباره لزوم اجتناب از پرواز در آسمان ایران و عراق را ملغی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود لغو این دو هشدار اما آژانس مذکور همچنان هشدار عدم پرواز در ارتفاع کمتر از ۲۵۰۰۰ پا در آسمان ایران را همچنان در حالت مهم نگه داشته و از لغو این هشدار خودداری کرده است.

پیش از این آژانس امنیت هوانوردی اروپا به عنوان یک نهاد تخصصی تحت نظر اتحادیه اروپا که در زمینه ایمنی هوانوردی غیرنظامی و مسافربری به وضع و اعمال قوانین و مقررات می‌پردازد، در بیانیه‌ای به تمامی شرکت‌های هواپیمایی اروپایی هشدار داده بود که تا اطلاع ثانوی بر فراز آسمان ایران پرواز نکنند.

کد خبر 4839319

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران اتحادیه اروپا فرودگاه ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ معامله قرن ایران فلسطین لیبی سوریه لبنان روسیه ترکیه افغانستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه لبنان، بعدازظهر امروز چهارشنبه، در بیانیه‌ای اعلام کرد از طریق هیئت اعزامی خود به مقر سازمان ملل متحد، رونوشتی از ۲۲ نامه و شکوائیه علیه اسرائیل را برای دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت ارسال کرده است.

براساس این بیانیه، در این شکوائیه‌ها به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت توسط اسرائیل اشاره شده و در عین حال، از اعضای شورای امنیت خواسته شده تجاوزات اسرائیل را محکوم کنند و جلوی نقض حاکمیت لبنان توسط اسرائیل و ایجاد جنگی گسترده در منطقه را بگیرند.

در این شکایت‌نامه‌ها همچنین پاسخ مفصل لبنان به ادعا‌های اسرائیل که در آنها بیروت به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت متهم شده بود، ارائه شده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که جنگنده‌های اسرائیلی، بامداد چهارشنبه، با حمله به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان ۷ شهروند این کشور را به شهادت رساندند و چند نفر دیگر را مجروح کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به این حمله، شهرک اسرائیلی «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت مورد حمله قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی «هما»
  • فرمان داعش به گرگ‌های تنها برای عملیات در خاک اروپا، آمریکا و اسرائیل
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • هشدار درباره تمام شدن بودجه «آنروا»
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • هشدار یونکر درباره خطر وقوع جنگی بزرگ
  • راه‌اندازی قطارهای جدید «شب بخیر» در اروپا