Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حاتمی، در مراسم اعطای پروانه‌های اشتغال تخصصی و مراکز خدمات روان شناسی و مشاوره، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، به ویژه شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: بنده ۱۵ سال با شهید سلیمانی در صدا و سیمای مرکز کرمان و گروه تلویزیونی شاهد از نزدیک در ارتباط بوده‌ام، ایشان دارای شخصیتی منحصر به فرد و به مسائل فرهنگی اشراف کامل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توصیه می‌کنم در این شرایط در کنار مردم باشیم. با مردم حرف بزنیم. ما برای مداخله در بحران، برنامه داریم و درصدد تشکیل دبیرخانه آن هستیم. اکنون بانک اطلاعات داوطلبان در حال جمع آوری است.

حاتمی با بیان اهمیت وجود روان شناس و مشاور در کنار مسئولان، گفت: تمام مسئولان ما باید از وجود روان شناس و مشاور در کنار خود جهت تصمیم گیری های شأن بهره مند باشند. نیروهای نظامی، استان داران و سایر مسئولان باید از روان شناس و مشاور استفاده کنند.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، تصریح کرد: به شورای نگهبان توصیه می‌کنم در گزینش خود جایی هم برای سلامت روان بگذارند، همچنین در انتصاب مسئولین، سلامت روان باید جزو استعلامات قرار گیرد زیرا سرنوشت ما در دست این مسئولین است.

وی با تاکید بر اینکه حاکمیت روان شناسی و مشاوره باید به عهده سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور باشد، گفت: نباید نهادهای موازی دست اندرکار باشند. ما تمام تلاش خود را برای ارتقا جایگاه سازمان به کار خواهیم بست.

حاتمی ادامه داد: بنده وقت زیادی برای بیمه گذاشتم، زیرا اقشار کم در آمد و آسیب پذیر از این طریق می‌توانند از خدمات روان شناسی و مشاوره استفاده کنند.

دانشیار دانشگاه خوارزمی، افزود: ما در چند ماه گذشته وقت زیادی برای تثبیت جایگاه سازمان در حاکمیت و بین مردم گذاشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم تا صدا و سیما و رسانه‌ها از روان شناسان و مشاوران صلاحیت دار که عضو سازمان هستند و مجوز فعالیت حرفه‌ای دارند استفاده کنند.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، تصریح کرد: اکنون وحدت بی نظیری میان روان شناسان و مشاوران ایجاد شده است‌. اگر ما در درون خود وحدت نداشته باشیم، دیگران سوءاستفاده می‌کنند.

رئیس انجمن مطالعات روان درمانی ایران، گفت: برخی از روان شناسان و مشاوران ما که نامزد شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند، تائید صلاحیت شدند. ما از آنها حمایت می‌کنیم، حتی از کسانی که همسو با سازمان هستند نیز حمایت خواهیم کرد. از شما درخواست می‌کنم حتماً در معادلات سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشید، زیرا مردم به شما اعتماد دارند.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، افزود: در ۱۵ سال گذشته ما یک اتاق در استان‌ها نداشتیم، اما اکنون با رایزنی سازمان و دستور معاون اول رئیس جمهور به استانداران سراسر کشور تا کنون ۵ استان از دفتر برخوردار شده‌اند.
ما باید در استان‌ها ساختار سازی کرده و دفتر و تابلو داشته باشیم و مردم ما را بشناسند.

وی تاکید کرد: سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، خانه دوم شما است، برای رشد و ارتقا آن تلاش کنید.

در این مراسم، فریبرز درتاج معاون پژوهشی، حسن عماری سرپرست معاونت آموزش، ناصر صبحی قراملکی و جواد خلعتبری عضو هیئت بازرسان و امین رفیعی پور مشاور رئیس سازمان حضور داشتند.‌

کد خبر 4839324

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حاتمی روانشناسی رئیس سازمان روان شناسی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان ناباروری سازمان غذا و دارو سرطان لبنیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارو سعید نمکی آفلاتوکسین سازمان نظام پزشکی بیمارستان رژیم غذایی دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با بیان اینکه توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست، گفت: پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم‌افزایی فکری، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز در دومین گردهمایی منطقه‌ای ائمه‌جمعه کشور با موضوع "عهد حضور2" با حضور استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان با اشاره به اینکه پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد اظهارداشت: بصیرت مردم استان گلستان و علما و روحانیون شیعه و سنی این استان در وحدت و اتحاد زبان‌زد بوده و می‌تواند الگوی عملی خوبی برای دیگر استان‌ها باشد‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورای سیاست‌گذاری کشور در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود و همچنین تشکیل گردهمایی‌های منطقه‌ای، ایجاد وحدت، همگرایی و وفاق بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است و ارتقاء مسائل سیاسی، اجتماعی و ارتقاء جامعه از منظر اخلاقی، مهم‌ترین مسئولیت ائمه‌جمعه شیعه و سنی کشور است و درک این مسئولیت خطیر و به انجام دادن آن، مسئولیت بسیار بزرگی است.

علی‌اکبری  تصریح‌کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها، بهره‌مندی از همگرایی، همفکری و تجربیات یکدیگر در ماموریت‌های مشترک، به‌روز شدن متناسب با شرایط جامعه و نیازهای جامعه و در نتیجه تولید محصولات خوب برای ادامه مسئولیت بزرگ ما در جهات مختلف فکری، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و پیام تشکیل این گردهمایی‌ها، وحدت، وفاق، همدلی بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با اشاره به وحدت علما و ائمه‌جمعه شیعه و سنی استان گلستان تاکید کرد: وحدت و وفاق می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم باشد و شاهد رشد و پیشرفت در گلستان هستیم و این پیشرفت، رشد و توسعه بدون وحدت، وفاق و همگرایی بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نخواهدبود.

حاج علی اکبری تاکید کرد: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم که باید الگویی برجسته برای همه کشور باشد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد