Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که در دهه فجر امسال ۷ پروژه ورزشی در همدان افتتاح می‌شود گفت: از نظر اختصاص کمک‌های دولتی امسال یکی از بهترین فصول پاس بود. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محسن جهانشیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان 410 برنامه برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است اظهار داشت: 330 عنوان برنامه ورزشی، 70 عنوان برنامه در حوزه جوانان و 10 برنامه شاخص در این ایام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با دهه فجر 25 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودوزیر ورزش: امسال 700 پروژه ورزشی در کشور احداث می‌شودکاشان| 3000 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

وی افزود: به‌دلیل همزمانی ایام الله دهه فجر با برنامه گردشگری ایران باشکوه پیست اسکی همدان نیز روز جمعه‌ 10 بهمن‌ماه بازگشایی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که توافق‌نامه‌ای با اداره کل راه و شهرسازی امضا کردیم گفت: بر اساس این توافق‌نامه این اداره کل متعهد شده است جاده پیست تا فروردین‌ماه به‌دلیل بارش برف بسته نشود. ضمن آن که هزینه‌های آن را نیز اداره کل ورزش و جوانان تقبل کرده است.

جهانشیر با اشاره به این که وزیر ورزش و جوانان روز 17 بهمن‌ماه به همدان سفر می‌کند عنوان کرد: با حضور سلطانی‌فر 7 پروژه ورزشی در سطح استان همدان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: استخر بانوان مریانج، زمین چمن مصنوعی اسدآباد، علیصدر و آجین و 2 سالن ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانشیر تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها 10 هزار مترمربع به فضای ورزشی استان همدان اضافه می‌شود و در مجموع 8 و نیم میلیارد تومان برای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان این که 110 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان همدان وجود دارد تاکید کرد: این پروژه‌ها بین 7 تا 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که 9 هیئت ورزشی استان با سرپرست اداره می‌شد تاکید کرد: مجمع انتخابانی 2 هیئت اسکواش و جانبازان و معلولین در این هفته برگزار شد و درصدد آن هستیم که مجمع انتخاباتی 7 هیئت دیگر را تا قبل از سال جدید برگزار کنیم.

جهانشیر در رابطه با اعتراضات گاه و بی‌گاه کادر فنی تیم پاس همدان مبنی بر وجود مشکلات مالی در این تیم هم گفت:  در ابتدای فصل این تیم 7 میلیارد بدهی داشت و در کل این باشگاه با کمبود اعتبار روبه‌رو است با این حال با مساعدت استاندار و نماینده مردم همدان به جرات می‌گویم امسال یکی از بهترین فصل‌های پاس از نظر دریافت کمک‌های دولتی بوده است.

انتهای پیام/747/ح

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است